Kaatrin Mozhi (2018)

India
Komedie / Drama

geregisseerd door Radha Mohan
met Jyothika, Vidharth en Lakshmi Manchu

Viji is een spontane huisvrouw die elke situatie in haar leven aanpakt met een lied. Haar man Balu en haar zoon zijn gek op haar. Ze is erg tevreden met haar leven, maar er is nog één ding dat ze wil bereiken in haar leven: een baan. Ze wil hiermee haar afkeurende vader en tweelingzus bewijzen dat, ondanks dat het op school nooit zo goed ging, ze het toch in zich heeft om succesvol te worden. Als ze een gesprek heeft met Maria, het hoofd van een radiostation, krijgt ze de kans om deejay te worden met een eigen late night show.