Amar Akbar Anthony (2018)

Alternatieve titel: అమర్ ఆఖ్బర్ ఆంటోనీ

India
Actie / Komedie

geregisseerd door Sreenu Vaitla
met Ileana D'Cruz, Bharath Reddy en Ravi Teja

Een jongen wordt onrecht aangedaan door vier zakenmannen. Ze vermoorden zijn ouders. Aangezien hij jong is en daarom niet de gemene schurken kan bevechten, wacht de jongen tot hij ouder wordt. Hij is vastbesloten om wraak te nemen tegen hen voor de moord op zijn familie. Ondertussen confronteert zijn verleden hem ook met zijn jeugdliefde.