3: Alif, Lam, Mim (2015)

Indonesië
Actie / Drama

geregisseerd door Anggy Umbara
met Cornelio Sunny, Abimana Aryasatya en Agus Kuncoro

Deze futuristische actiefilm speelt zich af in het jaar 2034, nadat Indonesië na een burgeroorlog een vreedzaam land is geworden. Het land is liberaler en welvarender, geweld is verboden. Mensenrechten zijn het belangrijkste speerpunt van het land geworden, maar toch proberen talloze radicale groeperingen het gezicht van de democratie te veranderen. Na een bomaanslag in een café wordt de vriendschap van drie oude vrienden op de proef gesteld.