Leonard Bernstein: Larger Than Life (2016)

Oostenrijk / Duitsland
Documentaire / Muziek

geregisseerd door Georg Wübbolt

Bijna honderd jaar geleden werd Leonard Bernstein geboren. Zonder twijfel was hij één van de invloedrijkste componisten van de voorbije eeuw. Lenny, zoals hij ook wel liefkozend genoemd werd, inspireerde een hele generatie met zijn grote eruditie en indrukwekkende analytische vermogen als leermeester en dirigent. Deze documentaire portretteert de man achter de muziek van onder meer 'On the Waterfront' en 'West Side Story'.