Tuliliilia (2018)

Estland
Drama / Mystery

geregisseerd door Maria Avdjushko
met Ingrid Isotamm, Johann Urb en Eva Eensaar-Tootsen

Pia is oogarts en probeert haar weg te vinden nadat een kinderloos huwelijk is beëindigd. Haar ex-man is verhuisd en heeft al een nieuwe vrouw gevonden, die wel in staat is om kinderen te krijgen. Pia heeft het "good girl syndrome" - een succesvolle carrière, ze helpt haar moeder en zus, zorgt voor het kind van haar beste vriend en heeft weinig tijd om aan zichzelf te denken. Ze smacht naar een relatie en een kind. Uiteindelijk vindt ze de perfecte man, maar ze is voorzichtig. Tegelijkertijd beginnen er vreemde dingen om haar heen te gebeuren en het lijkt erop dat een externe kracht haar probeert te beschermen. Ze krijgt te horen dat ze zwanger is, maar dat is biologisch niet mogelijk. Wie of wat heeft haar bevrucht?