Wolf (2018)

Australië

geregisseerd door Michael Jones
met Kevin Dee, Jackson Tozer en Troy Larkin

Kevin reist naar het platteland om zijn ouderlijk huis te verkopen. Hij wordt er geconfronteerd met een geval van vermiste personen. Stilaan krijgt hij ook visioenen van een wolf.

avatar van Chelsea94
Erg matig, de film is erg traag, veel dialogen en onduidelijke gebeurtenissen. Zelfs ondanks de korte speelduur voelde het als een enorme zit en dan ineens is het af en besef je dat je geen idee hebt wat je nu precies hebt gezien.