Impact Earth (2015)

Actie

geregisseerd door Rex Piano
met Bernard Curry, Brooke Langton en Caitlin Carver

Een man die vroeger werkzaam was voor NASA ontdekt dat er een grote ramp te gebeuren staat. Jaren geleden maakte hij een verkeerde beslissing en dit kostte hem zijn carrière. De man waarschuwt NASA, maar wordt door zijn fout in het verleden door niemand serieus genomen. Hij besluit op een andere manier de aandacht te zoeken en neemt met één van zijn studenten een video op.

avatar van arno74
Op zich geen onaardige film over een meteoriet die de aarde bedreigt, ware het niet dat de dialogen niet best zijn en de regie zomaar en uit het niets met allerlei ongeloofwaardige en volstrekt ongerelateerde en vergezochte gebeurtenissen strooit. Jammer van dat laatste, want er zat een weinig vernieuwende maar wel aardige rampen/scifi-tussendoortje in. 2*

Geen topper in het genre, maar wel een film die vlot weg kijkt.
De speciale effecten zijn ook redelijk goed en dito de vertolkingen.
Kortom: valt goed mee voor anderhalf uur filmplezier.

Best te pruimen film , zeker geen hoogvlieger maar kijkt lekker weg ...3

avatar van Mickey b
Matige CGI, maar verhaal is te doen. Voor een tv film toch niet al te goedkoop gebracht. Acteurs vallen mee. Goed om eens tijdens de week te bekijken als er niets anders is. Je moet wel wethouder van het genre.