The Fix It Boys (2017)

Familie / Avontuur

geregisseerd door Mike Dornbirer
met Ethan Schmitz, Brock Baker en Jonas Risner

Ben en Cricket Junk vinden het leuk om dingen te repareren en zijn er erg goed in. Het tweetal wordt door een vriendinnetje gevraagd het huwelijk van haar ouders te redden. De jongens willen haar graag helpen maar weten niet hoe. Daar komt verandering in wanneer ze vernemen dat er een kostbare parelketting gestolen is. Ben en Cricket willen de ketting en gaan op zoek naar de dief.