Vectevs, Kas Bistamaks Par Datoru (2017)

Alternatieve titels: Grandpa More Dangerous Than Computer | Vectēvs, Kas Bīstamāks Par Datoru

Letland
Familie

geregisseerd door Varis Brasla
met Markuss Janis Eglitis, Eva Ozola en Martins Vilsons

De vakantie van de achtjarige Oskar start miserabel. Zijn ouders ruilen zijn computer voor zijn grootvader om hem te beschermen voor de negatieve invloeden van het internet. Van de oude Kode moet hij klusjes doen en mag hij geen moderne sneakers aan. Zijn oma Irma Kode probeert te bemiddelen, maar als zij in de problemen komt moeten Oskar en Kode samenwerken om haar te helpen.