Edge of Isolation (2018)

1 stem

Horror / Thriller

geregisseerd door Jeff Houkal
met Michael Marcel, Marem Hassler en Alexandra Peters

Lance en Kendra worden wakker in een vreemd huis. Ze komen tot de ontdekking dat ze een ernstig auto-ongeluk gehad hebben en dat de familie Polifer zo vriendelijk was hen mee te nemen en te verzorgen. De familie woont afgelegen en komt excentriek maar vriendelijk over op Lance en Kendra. Na een tijdje begint het tweetal zich echter af te vragen wat de familie met hen van plan is.