Dev Bhoomi (2016)

Alternatieve titel: Land of the Gods

India / Servië

geregisseerd door Goran Paskaljevic
met Victor Banerjee, Geetanjali Thapa en Uttara Baokar

Na een 40 jaar durende ballingschap keert Rahul Negi (Victor Banerjee) terug naar zijn afgelegen dorp in de Himalaya. Rahul dwaalt door het dorp op zoek naar bekende gezichten, maar helaas zijn de mensen niet blij hem te zien. Zijn terugkeer veroorzaakt commotie onder de dorpsbewoners die het verleden niet zijn vergeten en koesteren nog steeds wrok tegen hem.