Ray Meets Helen (2017)

Romantiek / Drama

geregisseerd door Alan Rudolph
met Keith Carradine, Sondra Locke en Samantha Mathis

De voormalige bokser Ray moet op een dag een grote som geld terughalen in een slechte buurt. Wanneer hij het geld terugvindt, besluit hij het echter te houden. Hij kan er immers zijn ex mee proberen terug te winnen. De weduwe Helen kan de eindjes maar moeilijk aan elkaar knopen. Ze loopt toevallig de succesvolle auteur Mary tegen het lijf, een vrouw die niet veel later zelfmoord pleegt. Bij haar lichaam vindt Helen een brief waarna ze naar de stad trekt. Ze ontmoet er Ray met wie ze een band schept. Kunnen ze een nieuw leven beginnen?