Prueba de Actitud (2016)

Alternatieve titel: Attitude Test

Chili

geregisseerd door Fabrizio Copano en Augusto Matte
met Belén Soto, Denise Rosenthal en Constanza Piccoli

Vier vrouwelijke studenten in hun laatste jaar stelen de selectietest voor het college en maken een uitstapje naar het strand om elk antwoord te onthouden. Maar het is zomer en dat zorgt ervoor dat ze meer aandacht hebben voor waanzinnige feestjes en knappe mannen. Hierdoor wijken ze af van het perfecte plan, omdat ze de enige kopie van de examenvragen enkele dagen vóór de test verliezen. Nu moeten de vier hun vriendschap testen als ze die willen terugvinden en de hoogste score behalen.