Espionage Tonight (2017)

1 stem

Actie / Komedie

geregisseerd door Rob Gordon Bralver
met Joe Hursley, Greg Davis Jr. en Ganna Bogdan

In een tijd waarin de Amerikaanse bevolking gedesillusioneerd is en geen vertrouwen meer heeft in de regering moet een reality show over spionnen ervoor zorgen dat de Amerikanen opnieuw vertrouwen krijgen in hun land. Verschillende spionnen, die allemaal bezig zijn met het uitvoeren van missies, worden gevolgd en hun bezigheden worden live uitgezonden op televisie. Het uitzenden van deze beelden zorgt echter voor wisselende reacties.