Becoming Who I Was (2017)

Zuid-Korea
Documentaire

geregisseerd door Moon Chang-Yong en Jeon Jin
met Angdu Padma en Rigzin Urgain

Padma Angdu, een ogenschijnlijk gewoon jongetje uit het Indiase Ladakh, is ontdekt als reïncarnatie van een legendarische hoge Tibetaanse leraar. Het betekent een grote transformatie voor Padma, want niet langer zal hij zoals andere kinderen zijn kindertijd beleven. Om in de voetsporen van zijn voorganger te treden, moet de jongen terug naar de kloosterorde van zijn voorganger in Tibet, maar allerlei obstakels staan hem in de weg om deze missie te vervullen. Ver verwijderd van zijn klooster neemt een oude boeddhistische lama (leraar), en tevens een traditioneel arts, de zorg en spirituele ontwikkeling van de jongen ter hand.