Edna (2014)

Filipijnen

geregisseerd door Ronnie Lazaro
met Irma Adlawan, Ronnie Lazaro en Kiko Matos

Bobby is getrouwd met Edna, een Filipijnse die in het buitenland woont. Hij is echter ook homoseksueel en heeft stiekem al het geld dat Edna naar huis heeft gestuurd uitgegeven aan zijn lover. Wanneer Edna terugkeert naar huis, na tien jaar in Canada gewerkt te hebben, komt ze er ook nog eens achter dat haar zoon geen dokter is geworden, maar basketbalcoach. Haar dochter, waarvan ze dacht dat zij studeerde, is daarbovenop ook nog eens in de seksindustrie beland.