Salsipuedes (2016)

Panama

geregisseerd door Ricardo Aguilar Navarro en Manuel Rodríguez
met Elmis Castillo, Maritza Vernaza en Jaime Newball

Het verhaal van een jongeman Andres Pimienta die naar de Verenigde Staten wordt gestuurd om weggehouden te worden van slechte invloeden in zijn omgeving, vooral die van zijn vader. Bobby, zijn vader, is een voormalig bokskampioen die in de gevangenis zit. Andres keert 10 jaar later terug voor de begrafenis van zijn grootvader en ontmoet zijn vader daar, een kennismaking die het lot van Andres voor altijd zal veranderen. Hij besluit vervolgens in Panama te blijven, een beslissing die hem zijn eigen leven en zijn verleden beter zal doen begrijpen.