Ashes (2017)

1 stem

Canada

geregisseerd door Dan Slater
met Jake Raymond, Sara Mitich en Craig Arnold

De ouders van Liam zijn allebei overleden. Hun wens was dat hun as samengevoegd zou worden en dat deze uitgestrooid wordt op de locatie waar zij elkaar voor het eerst tegenkwamen. Liam besluit de laatste wens van zijn ouders te vervullen. Samen met zijn vriendin en zijn beste vrienden begint hij aan een reis naar de locatie waar zijn ouders verliefd op elkaar werden.

Teaser

avatar van Darbie
Geneuzel en gesnotter over relatie- / identiteitsproblemen.