Vsetko Alebo Nic (2017)

Slowakije / Tsjechië / Polen
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Marta Ferencova
met Tatiana Pauhofová, Klára Issová en Lubo Kostelný

Linda en Vanda zijn knappe dertigers die samen een klein boekhandeltje in het stadscentrum hebben. Linda is gescheiden, goed opgeleid, praktisch en, doordat ze een jong dochtertje heeft, verantwoordelijk. Vanda daarentegen is een single mannenmagneet die nooit een serieuze relatie kan aangaan. Edo, hun verlegen, introverte, homoseksuele werknemer zoekt ook al tijden naar de liefde van zijn leven. Alle drie hun levens worden doorkruist door mannen, maar alles eindigt anders dan ze zelf hadden gedacht.