Daawat-e-Ishq (2014)

India
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Habib Faisal
met Aditya Roy Kapur, Parineeti Chopra en Anupam Kher

Schoenenverkoopster Gulrez "Gullu" Qadir (Parineeti Chopra) is gedesillusioneerd door de liefde. Voornamelijk door vele ontmoetingen met mannen die alleen geïnteresseerd zijn in de bruidsschat. Tijdens haar zoektocht naar Mr. Universe stuit Gullu op Taru. De kok Tariq "Taru" Haidar (Aditya Roy Kapur) uit Lucknaw weet iedereen met het aroma en smaak van zijn biryani en kebabs te charmeren. Samen met Gullu zorgt dat voor vuurwerk in de keuken.