134.918 gebruikers | 85.737 films | 31.053 regisseurs | 3.508.991 berichten | 4.931.484 stemmen

Dvd-recorder

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 5 november 2005, 18:05 uur
Ik had gisteren een DVD die niet reageerde op mijn afstandsbediening of de knoppen op de DVD-speler zelf. Reageerde alleen op STOP. Iemand enig idee?

bericht [permalink] geplaatst op 5 november 2005, 18:12 uur
Heb ik ook eens gehad, op mijn PS2 werkte hij weer wel. :?

» Laagste prijs voor LG HRX550:

Foka.nl € 249,00
gratis verzending

Discountking.nl € 299,00
excl. € 6,95 verzendkosten

Budgethouse.nl € 329,00
excl. € 1,00 verzendkosten

» meer resultaten voor DVD recorders

bericht [permalink] geplaatst op 5 november 2005, 18:21 uur
Is het heel toevallig misschien Cidade de Deus? (die ik dus had)

bericht [permalink] geplaatst op 5 november 2005, 18:26 uur
Nu je het zegt daar heb ik het ook mee gehad maar laatst was het Zebraman. Met Girl Fight had ik hetzelfde probleem ook.

bericht [permalink] geplaatst op 18 november 2005, 14:22 uur
Mijn DVD-speler doet raar. Ik werd laatst wakker, stond hij gewoon aan. Ik veronderstelde dat ik hem wellicht in m'n slaap had aangezet (je weet 't maar nooit he). Kom ik net thuis, staat hij weer aan. Heeft er iemand een verklaring voor? Dat anderen het gedaan hebben is 100% uitgesloten. Het is een Philips DVP-3000.

bericht [permalink] geplaatst op 18 november 2005, 14:38 uur
Spoken Rogier, spoken. ;)

bericht [permalink] geplaatst op 18 november 2005, 16:54 uur
Spoken bestaan niet, het waren vast kaboutertjes ;).

bericht [permalink] geplaatst op 18 november 2005, 17:03 uur
Jammer dat jullie me niet geloven.

bericht [permalink] geplaatst op 18 november 2005, 17:14 uur
Ik geloof je best, maar ik zou niet weten hoe t komt :).

bericht [permalink] geplaatst op 18 november 2005, 20:12 uur
Iemand ergens in de buurt (of jijzelf) geeft misschien een commando met een afstandsbediening?

bericht [permalink] geplaatst op 18 november 2005, 20:17 uur
Met zo'n multi-afstandbediening; heb wel eens gehoord dat dan spontaan andere televisie's en/of video of dvd spelers in huis aansprongen. Wellicht kan het idd daar mee te maken hebben.

bericht [permalink] geplaatst op 18 november 2005, 20:22 uur
Heb ik ook wel eens met mijn Philips Stereo-installatie. Die reageert soms op de afstandsbediening van de tv (door plots aan te springen als ik zap).

bericht [permalink] geplaatst op 18 november 2005, 21:05 uur
Hmmm, het zou misschien kunnen dat de afstandbediening van m'n broer is, maar is die straling van zo'n ding echt zo sterk dat het door een muur/deur kan? Ik heb het bij mijn DVD-speler maar twee keer gezien, maar het zou makkelijk kunnen dat het vaker was. Hij schakelt automatisch uit na 20 minuten ongebruikt te zijn geweest.

bericht [permalink] geplaatst op 20 november 2005, 19:08 uur
Hmmm, vandaag ging hij weer aan hoor. Ik heb nog aan mijn broer gevraagd of het aan zijn afstandsbediening ligt, maar volgens hem is dat helemaal niet waar. Ik hou het er maar op dat mijn DVD-speler een digitaal griepje heeft. ;(

bericht [permalink] geplaatst op 20 november 2005, 19:16 uur
U-96 schreef:
maar is die straling van zo'n ding echt zo sterk dat het door een muur/deur kan?

Nu zou ik het niet weten, maar jaren geleden, met de eerste generatie afstandsbedieningen is het zelfs gebeurd dat de buren de tv van zender veranderden. :Y

bericht [permalink] geplaatst op 29 november 2005, 16:05 uur
Sorry dat ik erover blijf doorzeiken hoor, maar ik weet gewoon echt niet wat ik ermee aan moet.

Net ging mijn DVD-speler weer automatisch aan, gisteren ook. Ligt het er misschien aan dat de afstandsbediening erop ligt? (wegens warmte ofzo).

Misschien een idee om hierover eens te informeren bij Philips?

bericht [permalink] geplaatst op 29 november 2005, 16:23 uur
U-96 schreef:
Ik had gisteren een DVD die niet reageerde op mijn afstandsbediening of de knoppen op de DVD-speler zelf. Reageerde alleen op STOP. Iemand enig idee?

Terugbrengen! Is gewoon kapot! Hij functioneert niet naar behoren. Gewoon terugbrengen (als je bonnetje meeneemt) mag je gelijk een nieuwe meenemen!

bericht [permalink] geplaatst op 29 november 2005, 16:25 uur
DVD's afspelen doet hij anders nog prima. Maar het is een optie inderdaad...

damon
bericht [permalink] geplaatst op 28 april 2006, 1:16 uur
Hallo,
ik ben van plan om een DVD recorder te kopen
ik zat te denken aan een Philips DVDR3330H
160 GB
alleen lees ik hier dat de Philips recorders niet zo betrouwbaar zijn

klopt het ook voor deze?
het schijnt als beste koop bekend te staan volgens de consumenten bond

2e vraag:
is het mogelijk een decoder (bv. canal+ nu film 1) of zoiets aan te sluiten op de recorder en dat ook op te nemen?

bericht [permalink] geplaatst op 30 april 2006, 21:19 uur
Ik was misschien ook wel van plan die van damon te kopen.
Raad iemand die aan of juist af?
Graag even reactie:)

bericht [permalink] geplaatst op 24 juli 2008, 14:06 uur
Dag allemaal,

Beetje lame misschien, maar ik wil toch het zekere voor het onzekere nemen. Ik zit er aan te denken om een DVD-recorder aan te schaffen. Nou heb ik alleen niet zoveel verstand van dergelijke apparatuur en ik wil geen ondoordachte aankoop doen. Dus mijn vraag aan één ieder: Wat zijn nou dé technische en functionele aspecten waar ik jullie inziens op zou moeten letten bij de aanschaf van zo'n recorder?

bericht [permalink] geplaatst op 25 juli 2008, 10:59 uur
Bij Kieskeurig staan onvoorstelbaar veel informatie en reviews over alle apparatuur die je maar zoekt.

bericht [permalink] geplaatst op 25 juli 2008, 11:06 uur
Hmm, oké. Maar er zijn dus geen mensen die zoiets hebben van: Als je een recorder koopt zonder deze aansluiting of zonder deze functionaliteit, dan is dat echt zonde? Dat bedoelde ik meer een beetje.

Mijn intentie is namelijk om (voor mij) belangrijke tv-programma's en reportages te kunnen opnemen en branden op RW, zodat ik dit op RW gebrande product in prima kwaliteit (lees: zonder ogenschijnlijk kwaliteitsverlies) kan overzetten van RW naar mijn PC.

Heeft iemand dan opmerkingen voor do's and don'ts?