IMDb
[permalink] geplaatst op 12 oktober 2011, 22:39 uurIk zie wat je bedoelt, dat is wel vervelend.
[permalink] geplaatst op 21 november 2011, 22:19 uur
[permalink] geplaatst op 6 januari 2012, 14:11 uurIk stem ook al jaren op IMDB maar nu heb ik een vraag ik stem daar ook op de crimie serie Tatort en heb al vele hondereden afl gezien , weten jullie hoe ik dan mijn afl kan zien die ik al gezien heb? Ik weet wel hoe ik bij My Movies kan komen........
[permalink] geplaatst op 6 januari 2012, 15:37 uurstinissen schreef:
Ik stem ook al jaren op IMDB maar nu heb ik een vraag ik stem daar ook op de crimie serie Tatort en heb al vele hondereden afl gezien , weten jullie hoe ik dan mijn afl kan zien die ik al gezien heb? Ik weet wel hoe ik bij My Movies kan komen........
Ga via Your Account naar je
Ratings History. Hier vind je al je beoordelingen. Tip: klik bij
View de derde optie om 't weer te geven als een lijst.
Vervolgens vink je in de rechterkolom bij
Refine Ratings onder
TV or Movies het vakje
TV-Episodes aan. Je lijst wordt nu gereduceerd tot TV episodes. Via
Release Year kun je het nog verder verfijnen op datum.
[permalink] geplaatst op 6 januari 2012, 15:59 uurBedankt dat is al aardig goed alleen kun je de afl van Tatort niet op alfabet sorteren omdat elke tatort een andere titel heeft als ze het nu zo hadden gedaan Tatort: titel had je ze wel allemaal bij elkaar gehad maar nu moet ik ze nog bij elkaar zoeken omdat er meer dan 4500 TV-Episodes staan....
Maar zo wie zo erg veel dank voor je tips.
[permalink] geplaatst op 6 januari 2012, 16:11 uurJe zou 't bijv. kunnen filter op datum. Dan heb je een lijst per jaar wat je vervolgens steeds kan verschuiven. Eén jaar Tatort lijkt mij makkelijker te verwerken dan de complete episodelijst.
[permalink] geplaatst op 6 januari 2012, 17:22 uurKlopt thx

[permalink] geplaatst op 23 april 2012, 21:05 uurZe lijken de Homepage een week terug wat verkleint te hebben, met niet langer de Quote van de dag, de poll en vijf links naar interessante artikelen op het web. Dat laatste vind ik een groot gemis, eigenlijk. Altijd leuk om iedere dag eens langs te kijken.