In
Filmdragers > Algemeen > Dark Knight poster gezocht:
Hallo, ik ben van plan m'n kamer wat minder saai te maken door wat mooie filmposters op te gaan hangen aan mijn muren.
Ik wil graag deze poster van INCEPTION
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.joblo.com/newsimages1/inceptionposter.jpg
naast deze poster van The Dark Knight hangen
Picture of The Dark Knight - listal.com
De 2 posters zijn erg moeilijk te vinden en al helemaal met hetzelfde formaat. Maar ik wil wel echt dat ze even groot zijn, dus het moet echt precies hetzelfde formaat zijn.
Ik heb de INCEPTION poster al gevonden, hierzo:
Posters.nu - INCEPTION Teaser, Leonardo Dicaprio (Filmposters)
Maar ik kan de Dark Knight poster maar niet vinden. Ik heb echt héél veel poster-websites doorgezocht en kon ze nergens vinden. Het liefst wil ik het van een Nederlandse website bestellen, maar als die er niet is dan kan het niet anders. Ik heb zelf ook al op Amazone.com gekeken maar ik vertrouw ze niet zo, en ze zijn er niet van het juiste formaat.
Die posters.nu-site verkoopt de inception poster alleen voor ca 61 x 92 cm, dat is ongeveer 24inch x 36.2inch . Dus als een website niet in centimeters rekent maar in inches dan moet ie ongeveer 24inch x 36.2 inch zijn.
Maar is die poster.nu-website te vertrouwen? Hebben ze posters van goede kwaliteit of printen ze het zelf lelijk uit?
Ik vind dit 61 x 92 cm formaat ideaal, maar als er echt nergens zo'n dark knight joker poster te vinden is van dat formaat dan wil ik graag ook de inception poster hebben van het formaat dat wel beschikbaar is.
Oh en het liefst zo goedkoop mogelijk hé? Ik heb niet zoveel geld : P
Alvast bedankt!
-Joost