Animosh schreef:
Hij vindt de inhoud van minder groot belang, alaaf, maar dat maakt zijn kritiek erop toch niet minderwaardig?
Ramon K schreef:
Tuurlijk wel, want de inhoud boeit 'm niet.
..zo luidt een perfect voorbeeld van een cirkelredenering: ik vraag aan jou waarom OH's kritiek op de inhoud minderwaardig zou zijn omdat hij de inhoud van minder groot belang acht, waarop jij antwoordt: 'omdat de inhoud hem niet boeit'. Juist.
De user heeft nog nooit (misschien is er nog wel ergens een uitzondering te vinden die ik niet ken) een film die hij audio-visueel een krant vond, milder beoordeeld omdat de inhoud hem boeide.
Clerks en een resem andere komedies, maar ook films als After Life en de halve filmografie van Ki-Duk (welke hij dan wel audiovisueel geen krant vond, maar toch ondergemiddeld, als ik het me goed herinner) en een film als Jin-Rô (waarbij de inhoud sterk bijdroeg aan de totaalervaring) zijn voorbeelden van het feit dat Onderhond (visueel mindere) films welzeker hoger kan beoordelen wanneer de inhoud hem boeit, hoe zeldzaam ook - voor betere voorbeelden zul je bij de user zelf moeten zijn.
Maar het gaat mij verder niet om het wel of niet waar
In dat geval schieten we natuurlijk nooit iets op.