Prudh schreef:
In andere woorden: prima dat je het zo leuk vindt om te verdwalen in het labyrintische stelsel dat Drive blijkbaar is, Xav.
Wacht even, beste Prudh. Je kan veel van of over mij zeggen, maar dat ik verdwaald ben in het doolhof van Drive, da's nou de plank helemaal mis slaan. Ik
versta bijna elke lettergreep, zowat elke nuance van Refns beeldtaal in Drive; als ik helemaal eerlijk ben mis ik nog 3 continuïteits-fouten van de 16, die erin moeten zitten (twee krijg je cadeau op IMDB). Gezien jouw loftuitingen rijkelijk gelardeerd met superlatieven, geldt dat 'begrip' niet voor jou en vele anderen.
Maar zoals velen hier al aangeven: doe dat op een plek waar het wel gewaardeerd wordt. Laat de afgestompte geesten maar high worden van hun eigen scheetgeur.
Goh, wat aardig dat er een speciale parkeerplek voor me is ingeruimd. Tot jouw en ieders teleurstelling zal
Reinbo's verdomhoekje wat mij betreft lang leeg blijven. Als hier 'bladzijde' na 'bladzijde' gezeverd kan worden over Oscars, over de zogenaamde psychologische achtergrond van Mr Scorpio, over de muziekjes, over de mening van QT, en andersoortig geneuzel, dan zie ik geen enkele reden om mijn heil elders te zoeken, tenzij het goddelijk ingrijpen van een moderator anders besluit.
Ik ben sowieso niet van plan alles van A tot Z voor te kauwen. Het schijnt dat nadenken tegenwoordig een zeldzame bezigheid is, dus ik beschouw mijn aanwijzingen voor u allen als een geschenk uit de hemel.
Al iemand nagedacht over de fysieke verschijning van "the Shark?"