[permalink] geplaatst op 7 december 2010, 18:21 uur
Mijn top 3 bestaat uit:
1. Gran Torino
2. The Mist
3. Remember Me
Titanic heeft ook een einde wat je aan het begin van de film niet direct verwacht, net als the Green Mile, alleen hebben we die films al zo vaak gezien dat het spannendste er wel af is denk ik
Fight Club heeft ook een heerlijk einde: lekker grimmig in dat gebouw daar, Brad Pitt (Ah... Flashback humor), het gevecht met zichzelf... Veruit één van de beste eindscènes ooit!
[permalink] geplaatst op 19 juli 2011, 0:50 uur bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Saw was inderdaad een erg sterk einde! Evenals Inception!
Maar mijn favoriete eindscene is toch wel Terminator 2: Judgment Day
Als klein jochie heb ik altijd moeten huilen wanneer Arnold Schwarzenegger dat vuur ingaat. Nog steeds vind ik dat een mooi einde! Toen hadden ze ook moeten stoppen met de Terminator-reeks.
[permalink] geplaatst op 2 september 2011, 0:16 uur bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
-Shutter Island
-A beautifull mind
-Fightclub
-Memento
-Trainspotting ( omdat hij het geld stal haha de verdiende loon van 2 van die vrienden )
Ohja en deze hadden ook nog wel een goed einde, vind ik, de films in zn algemeen vond ik van een stuk lager niveau dan bovenstaande:
-The mist ( vooral de manier waarop alles in beeld wordt gebracht dan)
-House of 9
[permalink] geplaatst op 23 december 2011, 16:15 uur
Mulholland Drive
Vertigo
Inland Empire
The Prestige
Memento
Lost Highway
Inception
Abre Los Ojos
Dogville
Donnie Darko
Melancholia
Buried
Fight Club
Irréversible
Jacob's Ladder
La Mala Educación
La Piel Que Habito
Mr. Nobody
The Others
Pi
Psycho
There Will Be Blood
Twelve Monkeys
Usual Suspects
L'Appartement
Arlington Road
het einde van king kong blijft me ook altijd bij, de remake. was gvd een aap met gevoelens :s
inglorious basterds was ook gewoon geweldig
er zijn zoveel goede eindes en er zijn er dan ook al genoemd waar ik mij bij aansluit, the good, the bad and the ugly
Social Network, Lost in Translation, Taxi Driver, There Will Be Blood, 2001: A Space Odyssey, Melancholia, Thin Red Line... noema maar op. Allemaal schitterend.
In zekere zin vond ik het einde van American history X ook heel goed
en Snatch. vond ik ook wel een mooi einde waar het allemaal helemaal samen kwam
en laten we once upon a time in America niet vergeten