Recensiefilter (forumvervuiling + ideeën)
[permalink] geplaatst op 25 juni 2011, 15:41 uurDat je met één druk op de knop uitgebreide meningen kunt vinden.
[permalink] geplaatst op 25 juni 2011, 15:42 uurDe beste verbetering die deze site in jaren heeft gehad
Ik betrap mezelf er vaak zat op dat ik in een winkel een dvd vast heb en eerst op MM op mijn telefoon even naar het gemiddelde kijk en de recensie snel doorblader voordat ik de dvd koop (mocht de film me onbekend zijn).
[permalink] geplaatst op 25 juni 2011, 16:10 uurInderdaad, als ik een film wil zien en nog twijfel of totaal geen idee van de film heb, zal ik ook snel de meningen doorbladeren. Aan de hand van de gebruikers die ze geschreven hebben, kan ik wel een idee vormen of dit iets voor mij is of niet.
[permalink] geplaatst op 25 juni 2011, 18:10 uurbedankt voor de info
[permalink] geplaatst op 8 januari 2012, 4:19 uurIn De Site > Algemeen > achteraf markeren als persoonlijke mening:
Hallo,
Er zijn berichten van mij die ik achteraf wil markeren als persoonlijk mening. Mijn vraag is of dit kan, en als het kan, hoe je dit kan doen?
[permalink] geplaatst op 8 januari 2012, 5:29 uurIk heb het -ondanks ik er al naar gezocht had- het bij toeval ontdekt. Je kan gewoon op de ster linksboven je bericht klikken, en je krijgt de optie om het bericht te markeren als jouw persoonlijke mening

Probleem dus opgelost!
[permalink] geplaatst op 8 januari 2012, 5:44 uurZie dat je het gevonden hebt. Gaat inderdaad door gewoon gemakkelijk op het sterretje te klikken

[permalink] geplaatst op 8 januari 2012, 21:19 uurJe kan een bepaalde mening die je niet meer goed vind ook op hetzelfde manier veranderen. Als je op een gouden ster weer klikt, verandert die en maak je van je oude mening een gewone bericht van.