MENU

Fun Size (2012)

2,42

geregisseerd door Josh Schwartz
met Victoria Justice, Johnny Knoxville en Chelsea Handler

Een sarcastische tiener (Victoria Justice) raakt in de problemen doordat haar broertje, waarop ze aan het passen is, plots verdwijnt tijdens 'trick-or-treating' op Halloween avond. Ze moet noodgedwongen een beroep doen op haar beste vriend en een aantal 'niet zo leuke' kinderen om zo haar broertje weer te vinden voordat de nacht over is.

kappeuter (moderator)
geplaatst op 1 juli 2012, 9:32 uur, permalink
Geregisseerd door Josh Schwartz, bedenker en hoofdregisseur van het Fox teen-drama The O.C.
Aangekocht door Universal; EDIT: biosrelease komen te vervallen.

Trailer (YouTube)

avatar van jarno1975

geplaatst op 1 juli 2012, 11:28 uur, permalink
het plot doet me denken aan The Sitter (2011)

avatar van DonOswaldo
geplaatst op 6 februari 2013, 17:42 uur, permalink
Redelijk. Stijgt wat boven de typische Nickelodeon film uit door de soms wat meer adult grappen (die je voornamelijk al in de trailer te zien krijgt). Victoria Justice helpt ook altijd wel mee aan het kijkplezier. Veel meer biedt het niet daaromheen, maar dat is ook niet erg.. voor een keer.

geplaatst op 15 februari 2013, 19:39 uur, permalink
Aardige familie komedie voor alle leeftijden verwacht geen sex grappen of zo maar niet te min toch wel aardig.

geplaatst op 21 februari 2013, 17:35 uur, permalink
ja aardig.
vooral (Jackson Nicoll als Albert in zijn spider-man pak)
maar het verhaal stelt niks voor.

avatar van Keane1983
geplaatst op 23 februari 2013, 23:55 uur, permalink
Een familie film met wat net iets te volwassen grappen erin verwerkt.
Verder kijkt de film prima weg, maar is het over het algemeen erg overdreven/voorspelbaar en zoetsappig.
Soundtrack is prima.
Acteerwerk is net als de film erg overdreven maar prima om naar te kijken.
Van mij een 2,0*

geplaatst op 25 februari 2013, 12:51 uur, permalink
Leuke komedie die aardig in elkaar is gezet.

avatar van HALVE TAMME.
geplaatst op 26 februari 2013, 21:36 uur, permalink
Fun Size (2012) is voor mij een aangename verassing geworden die bij mij de gehele speelduur een glimlach op mijn gezicht wist te toveren,met als gevolg dat ik kan melden dat ik een leuke filmavond achter de rug heb .

avatar van Mescaline
geplaatst op 27 februari 2013, 9:38 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Best een aardig filmpje die natuurlijk alles behalve origineel is maar toch goed weet te vermaken.
Het einde is zoals een familie film wel vaker is, mier zoet en totaal geforceerd maar het eerste uur gaat snel voorbij en kijkt gelukkig zonder moeite of irritatiepunten weg.

Fun Size is niet bijzonder, niet origineel en erg voorspelbaar, maar is al met al een leuke vermakelijke zit en door de korte speelduur een erg fijn tussendoortje.

avatar van Shinobi
geplaatst op 2 maart 2013, 19:50 uur, permalink
Ik moet bekennen dat ik een zwak heb voor Victoria Justice en deze film heb ik dan ook eigenlijk alleen maar vanwege haar gekeken, anders had ik het waarschijnlijk links laten liggen.

En op zich is het wel een vermakelijke film, al is het niet origineel te noemen.
Er zitten aardige grappen in en vrij rare situaties soms. Voor een Nickelodeon film vind ik dit trouwens redelijk seksistisch met hier en daar wat scheldwoorden en verwijzingen naar seks.
Leuk bijrol trouwens ook voor Johnny Knoxville als Jörgen.

Al met toch wel een film waar ik mij mee heb kunnen vermaken met een goede soundtrack.

3,0 Sterren.

avatar van laurel
geplaatst op 3 maart 2013, 8:26 uur, permalink
Wel een leuke film. Niet om te onthouden, maar wel om een keer gezien te hebben.

avatar van jadolino
geplaatst op 6 maart 2013, 0:59 uur, permalink
Is dat komedie... Van begin tot eind nergens om kunnen lachen... Misschien het rap stukje dan...

avatar van Mescaline
geplaatst op 7 maart 2013, 16:40 uur, permalink
jadolino schreef:

Was je wel in een lollige bui dan?...

avatar van mnrk
geplaatst op 8 maart 2013, 10:52 uur, permalink
Trick or treat, bitch!

Dit was een redelijke film van Josh Schwartz, het verhaal is niets bijzonders maar het is wel leuk om naar te kijken...

Het is natuurlijk geen straf om naar Victoria Justice te kijken O-)...en ook de rol van Jackson Nicoll als het kleine broertje is leuk...

avatar van blurp194
geplaatst op 27 maart 2013, 0:58 uur, permalink
Niet onaardig.

Victoria Justice doet op zich geen pijn aan m'n ogen, maar aan de andere kant is ze ook echt niet de reden waarom deze film nog te verteren is. Jackson Nicoll, die de irritante kleine broer spelen mag is dat wat mij betreft toch zeker ook niet. Hoewel het wel de bedoeling zal zijn dat hij vertederend overkomt - op nieuwe stelletjes met dappere plannen, of jonge ouders met een zoontje. Voor mij is hij eigenlijk voornamelijk erg irritant - ehh, tot het einde, want hij heeft ook een goeie scène.

En daarnaast zijn wel genoeg grappen die - hoe plat ook - wel zo precies goed getimed uitkomen dat het echt wel een leuk geheel wordt. De kip en de auto. Of dat ding met die emmer. Erg goed.

geplaatst op 9 april 2013, 15:39 uur, permalink
Geen seconde verveeld, aangename film, kijkt lekker weg.
En Victoria Justice; wat een prachtvrouw zeg, mmmm, kon ik mijn ogen niet van houden
, steekt niet tegen om er een hele film naar te kijken, bloedmooi.
Zeker leuk om deze film eens gezien te hebben.

avatar van Noodless
geplaatst op 8 september 2013, 20:01 uur, permalink
Zeer zoetige komedie die voor mij qua grappen of komische scènes niet echt wist te bekoren.
Te weinig lachwekkende momenten in deze komedie.
Victoria Justice is wel een heel knappe meid. 4/10

avatar van soom
geplaatst op 1 oktober 2013, 23:12 uur, permalink
Het merendeel van de cast is echt vreselijk ondermaats en heel, heel slecht qua spel. Peng, April, moeder van Wren, Albert, Aaron Riley wekten elke keer een flinke irritatiefactor op bij mij. (en die 2 moeders van Roosevelt waren ook niet bepaald een meerwaarde) Het kan ook liggen aan het ietwat te makkelijke verhaal natuurlijk, maar volgens mij ligt het daar niet aan, ze speelden namelijk allemaal maar zo zo, en spraken voor mijn idee, hun dialogen nou niet bepaald uit met gevoel.

Daarentegen vond ik Fuzz, Wren zelf en Roosevelt heel leuk, schattig.
Verhaal is een beetje een kleffe hap, blijft echt stevig in m'n keel steken en is maar net verteerbaar. Wren alias Victoria is daar voor verantwoordelijk. Ik vond dit geen beste film, en zij was wel in staat om mijn aandacht voldoende vast te houden.
Ik vind haar leuk spelen. Dat red de film dan ook voor het grootste deel. Daarnaast zijn Fuzz en Roosevelt het leukst, in samenwerking met haar.

2,5*, maar ik hoop wel op betere films met Victoria.

geplaatst op 19 oktober 2013, 15:28 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Enigszins een flauwe dertien in een dozijn tiener/familiekomedie met veel kinderachtige en flauwe grappen. De film duurt gelukkig niet lang (net 80 minuten) waardoor hij wel goed te kijken valt. De cast stelt niet veel voor en Johnny Knoxville is het absolute dieptepunt in deze film met zijn achterlijke rol. Het jochie Jackson Nicoll (veelal rondlopend in een Spiderman pakje) deed het nog wel leuk, behalve op het einde vond ik hem vreselijk als hij opeens begon te praten. Het meest heb ik nog genoten toen het nummer "(You Gotta) Fight For Your ..." van de The Beastie Boys werd gedraaid.

P.S. wat een overgang van actrice Jane Levy, eerst deze film en daarna "Evil Dead"

geplaatst op 13 november 2013, 13:59 uur, permalink
Erg leuke film, vooral dat kleine ventje is super!

avatar van rep_robert
geplaatst op 5 maart 2014, 14:30 uur, permalink
Er gebeurt eigenlijk weinig opzienbarends, maar Victoria Justice en consorten spelen het allemaal erg leuk en daardoor is valt deze komedie makkelijk uit te zitten. Ook is het fijn dat de humor niet al te kinderachtig, want dat gevaar ligt op de loer bij een productie als dit. Er zitten natuurlijk af en toe wel wat momenten in die voor de jongere mensen bedoeld is, maar een aantal grappen vallen ook weer buiten deze categorie.

Al met al geen tegenvallende zit geweest.

avatar van mikey
geplaatst op 3 september 2014, 22:21 uur, permalink
Suffe variant op american graffiti.