MENU

3,17

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Niels Arden Oplev
met Colin Farrell, Noomi Rapace en Dominic Cooper

De film volgt Victor (Colin Farrell), die de rechterhand is van een misdaadbaas in New York. Hij is op zoek naar wraak voor de dood op een familielid, maar wordt verleid en gechanteerd door Beatrice (Noomi Rapace) die een slachtoffer is van een misdrijf en op zoek is naar vergelding. Hun intense chemie leidt uiteindelijk tot een gewelddadige climax.

124 BERICHTEN30 MENINGEN

geplaatst op 27 februari 2015, 13:52 uur, permalink
Rapace begint onderhand wel erg voorspelbaar te worden in haar rollen, maar ze doet het wel aardig. Farrell speelt een saaie rol en van enige chemie is geen sprake. Het verhaal start best aardig maar wordt al snel voorstelbaar, wat toch wel jammer is. Het is verder geen onaardige film, er had alleen veel meer ingezeten.

geplaatst op 22 maart 2015, 21:07 uur, permalink
geen slechte film, maar het had toch beter kunnen zijn. De film begint vooral veelbelovend met uitstekend acteren, leuke plotjes die uitgezet worden en goede mix tussen actie, zwarte humor, heerlijke beelden en een goede chemie tussen de hoofdrolspelers. spijtig dat het middenstuk volledig stilvalt qua snelheid, het best langdradig word en het einde is niet slecht maar doet je toch niet het mindere tweede deel vergeten.

kort:
matige maar goed verteerbare actiethriller die het vooral moet hebben van leuke locaties, een goede cast en een goede eerste deel

avatar van panax
geplaatst op 14 mei 2015, 11:51 uur, permalink
mooie film, heel veel sfeer ,afwisselende aktie en drama
collin farrel en noomi rapaace hebben heel veel uitstraling ,en zonder veel tekst blijft het spannend
en wat een ontknoping ,prima film !!!

avatar van Leo1954
geplaatst op 16 juni 2015, 0:48 uur, permalink
Vermakelijke actiefilm, onderhoudend, maar ook niet meer dan dat.