MENU

3,49

Komedie / Horror

geregisseerd door Ruben Fleischer
met Woody Harrelson, Jesse Eisenberg en Emma Stone

Twee mannen genaamd Columbus (Jesse Eissenberg) en Tallahassee (Woody Harrelson) moeten zien te overleven in een wereld die overbevolkt is door zombies. Tijdens hun strijd met overleving bundelen ze krachten met Wichita (Emma Stone) en Little Rock (Abigail Breslin), die ook een manier hebben gevonden om in leven te blijven. Tijdens hun strijd moeten ze zich afvragen wat erger is, van elkaar afhankelijk moeten zijn of toch maar aan de zombies overgeven.

avatar van MDMovie
geplaatst op 6 mei 2014, 22:54 uur, permalink
Leuke film, die na een paar keer kijken nog steeds leuk blijft!
Was nooit echt van de Zombie films maar daar is toch wat verandering ingekomen. Deze film heeft daar aan bijgedragen.

Deze film bewijst dat ook Zombie films leuk (grappig) kunnen zijn. Ja, de film Shaun of the Dead is ook een Zombie comedy maar Zombieland is vele malen beter in mijn ogen.

Jesse Eisenberg zet toch wel een prima en vermakeljike rol neer als Colombus, die zijn eigen regels heeft om te overleven. We horen de hele film door af en toe een voice over van Jesse die wat uitlegt over zijn regels of andere dingen. Verder zitten Harrelson en Emma stone prima en hun rollen en weten zij er beiden wat leuks mee te doen.

Had stiekem toch gehoopt op een deel 2, maar als ik eerdere berichtgeving moet geloven gaat dat er waarschijnlijk nooit van komen jammer genoeg.

avatar van Gerlof1378
geplaatst op 11 augustus 2014, 19:05 uur, permalink
Net als Shaun Of The Dead 1 van de beste horror films met een vleugje humor. Deze film gisteren dus gezien en nog steeds een topper. Goed verhaal, prima actie, coole effecten, heerlijke Emma Stone, Bill Murray in een klein rolletje ja en natuurlijk Woody Harrelson als Tallahassee nuff said

avatar van TomBroers
geplaatst op 16 september 2014, 18:51 uur, permalink
Een van de beste zombie films van de afgelopen jaren! De perfecte ombinatie van comedy en horror is bij deze film gevonden, enkele grappige stukken gemengd met een zombieplaag en genoeg geweld. Zet daarbij twee geweldige en grappige hoofdpersonages neer en je hebt een prima film!

Zombieland zal geen moment gaan vervelen, daar zorgt de constant heerlijk komische sfeer van de film wel voor, dit is dan ook echt waar de film het van moet hebben, want echt spannend word de film nooit. Als je opzoek bent naar pure horror kun je deze dan ook beter laten liggen! Toch slaagt de film er zeer goed in je anderhalf uur puur te vermaken als komische horror!

4* voor dit heerlijk stukje horror entertainment!

geplaatst op 16 november 2014, 16:54 uur, permalink
erg vermakelijke film. Goed geacteerd, leuk verhaal en blijft boeiend tot het einde.