Mijn Series +

The Victims' Game - Seizoen 1 (2020)

Taiwan
Drama / Thriller

ontwikkeld door Sheng-Jung Tang
met Hsiao-chuan Chang, Wei-Ning Hsu en Shih-Sian Wang

Een forensisch rechercheur met het Asperger-syndroom doet onderzoek naar een reeks mysterieuze moorden. Als hij een link ontdekt tussen zijn van hem vervreemde dochter en de moorden besluit hij samen te werken met een onderzoeksjournalist. Ondanks dat de twee sterk van elkaar verschillen riskeren ze alles om de zaak op te lossen.

1. Fingerprints
  2. New Report
  3. Candle
  4. Station
  5. Tattoo
  6. Final Wish
  7. Pemphis Acidula
  8. Umbrella

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.