Mijn Series +

Intelligence - Seizoen 1 (2020)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Nick Mohammed
met David Schwimmer, Nick Mohammed en Sylvestra Le Touzel

GCHQ is de nerdversie van MI5 in het Verenigd Koninkrijk, waar ze internationale en binnenlandse cybercriminaliteit aanpakken van achter een computer. Wanneer de arrogante, non-conformistische NSA-agent Jerry overkomt uit de Verengde Staten om zich bij het team aan te sluiten, schakelt hij de onbekwame en tactloze computeranalist Joseph in voor een machtsgreep die het vermogen van het team om cyberterrorisme te bestrijden dreigt te verstoren.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

avatar van Esteban
David Schwimmer die z'n komische kant eindelijk nog eens laat zien. I'm in. En ja, het heeft een énorme Ross-vibe, maar dat is stiekem wat de fans willen, toch?