Mijn Series +

No Activity - Seizoen 1 (2017)

ontwikkeld door Patrick Brammall en Trent O'Donnell
met Patrick Brammall, Tim Meadows en Sunita Mani

No Activity volgt de werkzaamheden van een aantal mensen die allen op de één of andere manier iets te maken hebben met een grote drugsoperatie van de politie. Twee laaggeplaatste agenten, detective Nick Cullen en detective Judd Tolbeck, brengen erg veel tijd samen door aangezien ze geregeld langdurige surveillance klussen moeten opknappen. Daarnaast wordt er twee criminelen gevolgd die niet helemaal weten wat de bedoeling is. Twee medewerkers van de politiemeldkamer werken niet goed samen en twee Mexicaanse tunnelgravers komen vast te zitten in een kleine ruimte.

1. Night 35
  2. Deep Sea Fishing
  3. Dig a Hole
  4. The Metric System
  5. Golden Age of Tunnels
  6. The Crow
  7. Team Coyote
  8. The Raid

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.