Blu-ray
[permalink] geplaatst op 1 mei 2012, 23:07 uurHeb sinds kort ook een blu ray speler, moet er nog wel ff aan wennen moet ik zeggen. Ik zit nu bijvoorbeeld met een blu ray (The A-Team) die niet af wil spelen. Er staat een vermelding dat voor het afspelen van de disk een update nodig is van de blu ray speler. Deze update heb ik een week geleden echter nog uitgevoerd. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
[permalink] geplaatst op 2 mei 2012, 19:06 uurZijn er geen nieuwe updates beschikbaar of meerdere updates nodig om het compleet te maken?
[permalink] geplaatst op 2 mei 2012, 22:44 uurNou, Ik zie één update voor firmware staan op de site van samsung, en die heb ik recent gedownload en op mijn speler gezet. Ik zie bij software ook een update staan, die ik niet heb gedownload. Is naast firmware tevens software noodzakelijk voor een update van de blu ray? Ik heb gister trouwens nog een keer geprobeerd de film af te spelen, wat hij nu wel deed, alleen heel haperend en met witte vlekjes in beeld.
[permalink] geplaatst op 2 mei 2012, 22:47 uurKlinkt niet goed. Is het goed aangesloten? En doen andere films het gewoon? Anders is het beter om naar het filiaal terug te gaan waar je het vandaan hebt.
[permalink] geplaatst op 2 mei 2012, 23:05 uurEerst helemaal updaten met firm & software. Als dan nog steeds dit probleem zich voordoet: terugbrengen die hap.
[permalink] geplaatst op 3 mei 2012, 13:47 uurBedankt voor de reacties, ik ga er vanavond maar weer ff goed voor zitten.
[permalink] geplaatst op 9 mei 2012, 18:57 uur
[permalink] geplaatst op 10 mei 2012, 21:17 uurVandaag de losse Blu-ray's van de
Alien reeks binnen gekregen. Ze zien er best gaaf uit. Elk deel een verschillend kop van een alien.

[permalink] geplaatst op 11 mei 2012, 14:39 uurMooie reeks, daar krijg je geen spijt van.
[permalink] geplaatst op 15 mei 2012, 16:49 uur
[permalink] geplaatst op 16 mei 2012, 16:36 uurVHS => DVD => BLU-RAY=>
STREAMING. (aka disc-less future )