- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
** Rita Hayworth **
- op de set van GILDA (met co-star Glenn Ford), 1:

- op de set van GILDA ( in "Amado Mio"-dress), 2:

De dress dus voor deze clip.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
soom
-
- 24921 berichten
- 2753 stemmen

Anne Hathaway is een erg knappe actrice, heeft zeker een bepaalde uitstraling. Gewoon een goede actrice.
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
Heb haar alleen in Prada gezien en was allesbehalve onder de indruk. Soaptutje.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Vind die Anne echt niet mooi, en ze is ook geen goede actrice.
soom
-
- 24921 berichten
- 2753 stemmen
Vind die Anne echt niet mooi, en ze is ook geen goede actrice.
Smaak is persoonlijk, Rianneke. Iets wat zowel jij als Naomi Watts toch zouden moeten weten.. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Anne is niet mooi en zeker ook niet leuk, irritand zelfs.
soom
-
- 24921 berichten
- 2753 stemmen
Ik vind van wel.. Anne heeft best wel wat. Het gaat om mijn smaak, en ik vind Anne dus een mooie en leuke actrice. Dat ze door anderen misschien irritant gevonden word, of niet mooi gevonden word, dat kan best. Maar ik vind haar zeker erg knap.
Bovendien weet Rianneke_Dan wat het is om op je smaak aangesproken te worden.. Je doet nu hetzelfde bij mij. Althans, daar vind ik het op lijken. 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
gezegt
irritand
Doen jullie dat nou expres of hoe zit dat?
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11928 berichten
- 5334 stemmen
Anne is niet mooi en zeker ook niet leuk, irritand zelfs.
Nope, het is een schatje. Ze had prima rollen in Ella Enchanted en The Devil Wears Prada, en daarbij is ze ook nog eens een ontzettend mooie vrouw.
-
- 11928 berichten
- 5334 stemmen
Ssssst...daar mag niets over gezegd worden hier op deze site! Tussen haakjes: ik erger me er zelf ook rot aan!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Iets wat zowel jij als Naomi Watts toch zouden moeten weten.. 
?
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Hihi... Ik hoop toch echt voor haar dat ze in het echt niet zo is als Jane uit Coupling! 
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
elisha cuthbert, emilie de ravin, kate beckinsale, kate winslet, scarlett johansson:

Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
"Hoe ze heette ben ik ff verg...":

Maryam Hassouni:

Veronica Lake (met Sterling Hayden):

En..., ook nog vandaag jarig: Mia Kirshner.
LapraS
-
- 77 berichten
- 496 stemmen
Sophie Marceau is erg Lekker.
Bij zulke vrouwen vind ik "lekker" een zeer respectloze beoordeling.. Mooi komt meer in de buurt 
Artifact
-
- 229 berichten
- 0 stemmen
Grappig ik blader nét door Filmvalley en denk hmm zal ik Nikki Reed maar eens posten in dit topic, want ze ziet er toch niet verkeerd uit hoor. Voldoet toch niet helemaal aan de eisen, maar ze mag er uiteraard wezen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zal je net zien. Mijn excuses. 
soom
-
- 24921 berichten
- 2753 stemmen

Cameron Diaz. Geweldige actrice, en zeker een mooie vrouw. Als er een mannelijke vorm van Cameron Diaz zou bestaan, dan wil ik die best wel leren kennen!
Cameron Diaz is namelijk, in mannelijke vorm, dan, wat ik knap vind! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen

Jessica Simpson, de mooiste vrouw in mijn ogen!
-
- 11928 berichten
- 5334 stemmen
Erg mooi, helaas een beetje gemaakt. Denk ik.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat moet een Paril Hilton fan zeggen 
Nee het valt reuze mee, het kan natuurlijk zo overkomen en het is je persoonlijke mening.
Maar ik vind juist Jessica een vrouw die eens niet zo gemaakt is zoals de rest in Hollywood.
Ze heeft bijna niks aan haar lichaam gedaan, het maakt haar weinig uit wat mensen van haar denken, kijk maar naar de serie Newly Weds.
Ze doet heerlijk waar ze zelf zin in heeft, en doet zich niet slimmer voor dan dat ze is. 
En dan heb ik het nog niet over haar natuurlijke uitstraling, ze is gewoon puur op de meeste foto's.
Ja ook Jessica heeft slechte foto's, maar dat heeft iedereen wel.
Ook is ze een hele sterke vrouw, met een geweldige persoonlijkheid (laat bijvoorbeeld berichtjes achter op haar fansites)
Ze heeft een moeilijke tijd gehad door de scheiding met Nick Lachey, maar met de hulp van haar familie en haar vrienden is ze er bovenop gekomen, terwijl ze juist een hele emotionele vrouw is en het dus voor haar extra moeilijk was.
Nee ik vind haar dus totaal niet gemaakt, ik bewonder haar voor wie ze is 
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Nee ik vind Jessica Simpson ook niet gemaakt, als er iemand gemaakt is is het wel die barbiepop van een Paris Hilton.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Evan Rachel Wood staat bij mij nog bovenaan. Ze schijnt nu een relatie te hebben met Marilyn Manson, wat mij erg tegenstaat, maar aan haar uitstraling doet dat verder niet veel af.
Verder scoren Claudia Cardinale en Emily Blunt hoog op mijn lijst.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik vind Jessica Simpson helemaal niets. Ze doet me denken aan Big Brother Kelly. Mannelijke kaaklijn, (mannelijke) kuil in de kin en een beetje een 'Michael Jackson'-neus. Combineer dat met een teveel aan make-up en blondeer en je hebt een nachtmerrie, het spijt me voor de fans
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.