- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Vandaag thuis gekomen van acht dagen Madeira (Portugees eiland boven de Canarische Eilanden). Was zeer relaxed en was er graag nog een weekje gebleven.
Hier een paar foto's als impressie.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Bedankt. Was ook érg mooi, en soms ook érg warm 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hoe was het voor de rest?
Ja, voor de rest was het wel mooi. Het is wel een mooi land natuurlijk, jammer dus alleen dat die Fransen dat ook maar al te goed weten en dit in combinatie met het ontzettend hoog chauvinistisch peil hun tot een shitty volk maken, uiteraard uitzonderingen daargelaten.
Was voor mij de eerste keer Parijs en ik moet zeggen -en dit zeg ik nooit zo snel- maar ik vind het een prachtige stad. We zijn niet in zo'n toeristenbus ofzo geweest die je bij elke bezienswaardigheid even afdropt maar zijn zelf overal via de metro enzo gekomen, was prima te doen.
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
maar zijn zelf overal via de metro enzo gekomen, was prima te doen.
Het Parijse openbaar vervoer, en dan met name de metro en RER zijn super. 
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Groeten uit Oxford (of nu eigenlijk alweer Hereford)! Danuz is met de knapzak op door regenachtig Engeland aan het banjeren.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik ben vanaf morgen 10 dagen naar Kreta, iedereen die nu weg is of nog weg gaat, fijne vakantie alvast!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Veel plezier 
DES-Niels
-
- 448 berichten
- 732 stemmen
Ik ben weer terug van vakantie. 
Was lekker warm. xD
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Iemand wel eens in Zardar geweest? (Kroatië)
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Sinds vrijdag terug van Tsjechië, ben er vanaf morgen terug mee weg naar Zuid-Frankrijk 
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Sinds vrijdag terug van Tsjechië, ben er vanaf morgen terug mee weg naar Zuid-Frankrijk
gelukzak! : 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, ik ben anders blij dat ik van die Fransen verlost ben! Schijtvolk.
Tsjechie is mooi trouwens.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5754 stemmen
Italianen kunnen er ook wat van. 99% spreekt daarnaast ook nog eens geen woord Engels. Nieteens mensen die in toerisme werken in de hoofdstad!
Ben overigens weer terug, na meer dan 4000 km reizen in 1 week 
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Ik ben deze maand 2 weken door Italië gereisd met 2 bands, en wij hebben ons erg vermaakt met deze vreemde Italianen. In Turijn hebben wij veel vragen gehad betreffende (illegale) straatoptredens, en alle informatiekantoren hebben ons gemakkelijk geholpen. Leuk land, grappig volk.
Ik heb ook geen idee wat er mis is met Fransen. Heb veel vrienden daar. Filmfestivals zijn altijd leuk daar, altijd geïnteresseerd die mensen.
Misschien eens van die campings afkomen
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Heb geen camping gezien daar om eerlijk te zijn. Het is gewoon een kutvolk. Italianen heb ik dan weer geen probleem mee.
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Oké, een kutvolk dus.
Hebben we dat ook weer opgelost.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat heb je met je avatar gedaan Tayama? 
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Ik geloof niet dat Tayama zo'n bekrompen visie heeft van het symbool om te referen naar een bepaalde filosifie in de vorige eeuw.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik geloof niet dat Tayama zo'n bekrompen visie heeft van het symbool om te referen naar een bepaalde filosifie in de vorige eeuw.
Dat zal volgens mij ook niet het geval zijn.
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Zo was m'n avatar vroeger altijd. Maar toen werd ik steeds vaker gebanned van websites, dus toen maar weggelaten.
Nu weer terug gehaald, mocht ik gebanned worden weet ik in ieder geval wie er bekrompen is. Ik niet
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Eerder onwetend. Wat ook niet zo vreemd is natuurlijk, want bij een symbool als dat denken de meeste mensen maar aan één ding.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Eerder onwetend. Wat ook niet zo vreemd is natuurlijk, want bij een symbool als dat denken de meeste mensen maar aan één ding.
Exact. Uiteraard bestond die swastika al eeuwen voordat hij "misbruikt" werd, maar zeker in onze contreien wordt die gelinkt aan maar één ding.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Nou, ik ben anders blij dat ik van die Fransen verlost ben! Schijtvolk.
Tsjechie is mooi trouwens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een bepaalde bevolkingsgroep heeft vaak wel een gedragspatroon wat bij die groep opvallend vaak terug komt. Vind Hollanders ook maar asociaal volk. Uitzonderingen daargelaten maar dat is dan ook maar een kleine groep.