132.210 gebruikers | 83.320 films | 30.189 regisseurs | 3.421.883 berichten | 4.775.760 stemmen

Het online shopping topic

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 6 februari 2008, 10:33 uur
Twiggertje schreef:
Quentin schreef:
(quote)
Ik bestel altijd bij bol.de verzendkosten zijn €8.00 maar dvd's zijn daar vaak goedkoop [...]

Ook de complete serie King Of Queens is daar al verkrijgbaar en laatste seizoen kost maar €19.99. enig minpuntje is er zit geen nederlandse o.t op.

King of Queens: The Complete Ninth Season kost bij DVDpacific.com slechts €14.07 en alle voorafgaande seizoenen €19.05. Dus als je NL-ondertiteling niet belangrijk vindt, kun je ze net zo goed daar kopen. Daarbij betaal je bij Bol.de blijkbaar nog meer verzendkosten ook.

wo2-Freak
bericht [permalink] geplaatst op 6 februari 2008, 12:54 uur
Mescaline schreef:
In DVD en VHS > Winkels > Boudisque:

Even een klein beetje offtopic:
Zie velen online zaken onderandere deze.. maar ikvind het niks vooruit tebetalen.. weet iemand welke online winkels allemaal met accept-giro werken..?
Van bolweet ikhet al..

Ja bij bol.com kun je zelf aangegeven hoe je betaald, en per
accept-giro betalen kan ook.

wo2-Freak
bericht [permalink] geplaatst op 6 maart 2008, 16:23 uur
In DVD en VHS > Algemeen > Welke dvd('s) heb je als laatst aangeschaft:

Wie weet waar je een: Filnoir Box
kan kopen? (Ik weet dat hij er bij bol.com is alleen is het maar 1 box en ik wil een winkel weten waar je niet online hoeft te bestellen zoals Mediamarkt enzo)?

Weet iemand er een :)?

bericht [permalink] geplaatst op 6 maart 2008, 17:58 uur
Hey, ik ben een winkel (winkelverzameling) begonnen op www.bluraydvdwinkel.nl waar je goedkope Blu-rays kunt kopen.

Er staan verschillende winkels en artikelen op en er is een blog onderweg waarbij elke week Bluray nieuws en tips worden toegevoegd om de winkelverzameling wat meer aantrekkelijk te maken. Dan denk ik bijvoorbeeld aan een item over de vraag een PS3 te kopen of toch een stand alone Blurayspeler.

Ik wil ook play.com toevoegen als winkel omdat ik de prijzen daar echt super goed vind. Maar denken jullie dat de gemiddelde nederlander zich stoort aan het (af en toe) ontbreken van nederlandse ondertitels. Anders kan ik mij misschien beter focussen op nederlandse sites.

Graag jullie expertise hierover :)

bericht [permalink] geplaatst op 6 maart 2008, 21:07 uur
Als ik terugkijk, bestel ik bijna alle R-2 DVD's bij Play.com of BlahDVD.com, meestal hebben de DVD's ook wel NL-subs.
Met Engelse subs ben ik minimaal al te vreden; de lage prijzen maken 't nog extra aantrekkelijker.
On-line shops, voor zover ik weet, halen eerst geld van de cred. card rekening, als bestelling verzonden wordt. Geen vooruitbetaling dus.

bericht [permalink] geplaatst op 9 maart 2008, 11:29 uur
Ik ken BlahDVD.com (nog) niet. Als ze goedkope Bluray 's verkopen dan ga ik ze zeker proberen toe te voegen aan mijn lijst met goedkope bluray winkels op www.bluraydvdwinkel.nl.

Rekenen ze bij blah verzendkosten?

bericht [permalink] geplaatst op 23 maart 2008, 23:39 uur
Heb een nieuwe online dvd shop opgericht.
Hier kun je films downloaden.
Ik weet niet of dit het goede Topic is om het te plaatsen.
Maar dat hoor ik dan hopenlijk wel.

http://www.dvdsell.nl

bericht [permalink] geplaatst op 24 maart 2008, 8:12 uur
MorgothG schreef:
Ik ken BlahDVD.com (nog) niet. Als ze goedkope Bluray 's verkopen dan ga ik ze zeker proberen toe te voegen aan mijn lijst met goedkope bluray winkels op www.bluraydvdwinkel.nl.

Rekenen ze bij blah verzendkosten?
ff de site bezoeken. De (lage) prijzen zijn inkl. porto.
BlahDVD.com zit evenals Play.com op Jersey-island, UK. Volgens mij is DVDPacific het goedkoopst met Blu-ray discs (doorgaans met Eng. subs). Nu zeker vanwege de zeer gunstige dollarkoers.

starbright boy
(moderator)
bericht [permalink] geplaatst op 24 maart 2008, 17:11 uur
Kijk wel uit met regio's voor je Blu Rays. DVDpacific verkoopt Amerikaanse Blu Rays (een deel is regiovrij, een deel ook niet) en er zijn nog niet of nauwelijks regiovrije Blu Rayspelers.

bericht [permalink] geplaatst op 15 mei 2008, 16:41 uur
Weet iemand hoeveel films/gewicht/waarde nog "veilig" zijn/is bij een bestelling uit Azië m.b.t douane/invoerrechten? En dan bedoel ik meer het "in de praktijk"-antwoord.

bericht [permalink] geplaatst op 25 juni 2008, 0:57 uur
Heeft iemand nog een goede site waar ik films kan kopen en die nog NIET is genoemd?
Oh, en ik moet ook kunnen betalen met overschrijving of acceptgiro.
Ik heb namelijk geen creditcard.

bericht [permalink] geplaatst op 15 juli 2008, 18:20 uur
Nicholas schreef:
Heeft iemand nog een goede site waar ik films kan kopen en die nog NIET is genoemd?
Oh, en ik moet ook kunnen betalen met overschrijving of acceptgiro.
Ik heb namelijk geen creditcard.
Uit Australie EZyDVD: http://www.moviemeter.nl/forum/19/7974

Accepteert Paypal en credit card. ^O^
Eén van beiden moet toch te regelen zijn...

bericht [permalink] geplaatst op 31 juli 2008, 22:42 uur
Welke online winkel met Ideal verkoopt import-dvd's :) ? (Naast Boudisque en CD-WOW)

bericht [permalink] geplaatst op 25 augustus 2008, 22:18 uur
Iemand tips over waar ik zijn moet voor (ca. jaren '40-'50) Franse films en vooroorlogse Duitse cinema? Heb geen creditcard.

bericht [permalink] geplaatst op 3 januari 2009, 15:26 uur
Ik bestel ook vaak films via de site DVDoutlet.nl zeer goede winkel.

bericht [permalink] geplaatst op 14 april 2009, 11:29 uur
Is er een topic over DVD Pacific? Kon het niet vinden. Dan maar even hier (edit: inmiddels gevonden, je schrijft het aan elkaar)

Ze hebben nu een limited sale van alle Criterion items...

bericht [permalink] geplaatst op 15 mei 2009, 12:06 uur
Weet iemand wat een m-lock is?

Zie bv. hier. Het lijkt wel een soort dubbele VHS-doos... En het kost blijkbaar net zoveel als deze dezelfde box, maar daar staat dan weer geen m-lock bij.

bericht [permalink] geplaatst op 23 mei 2009, 11:47 uur
M-lock.

"The M-Lock technology provides stress-free disc storage, maximum strength and damage resistance."

bericht [permalink] geplaatst op 27 mei 2009, 12:23 uur
Ah, thanks. :) Daar heb ik er dan al een paar van. Lekker stevig materiaal inderdaad.

bericht [permalink] geplaatst op 17 augustus 2009, 16:59 uur
Weet er iemand een goede site of dergelijke waar je dvd's kan ruilen.

bericht [permalink] geplaatst op 23 september 2009, 16:03 uur
JDSsmetje schreef:
Weet er iemand een goede site of dergelijke waar je dvd's kan ruilen.

Op MM dus.

bericht [permalink] geplaatst op 31 oktober 2009, 11:47 uur
Weekend-Pay-Day actie bij TheHut.com: Link!

bericht [permalink] geplaatst op 3 februari 2010, 12:22 uur
NRC houdt weer uitverkoop.
Heb al een aardige dvd-box van P.T. Anderson aangeschaft.

bericht [permalink] geplaatst op 18 maart 2010, 19:06 uur
iemand een goedkope winkel voor anime?

bericht [permalink] geplaatst op 28 maart 2010, 21:30 uur
niemand?

bericht [permalink] geplaatst op 6 april 2010, 21:55 uur
niemand?

bericht [permalink] geplaatst op 7 april 2010, 0:05 uur
Hier staan genoeg webshops op voor jou.

AchmedATM
bericht [permalink] geplaatst op 25 juni 2010, 16:11 uur
Ik zoek een betrouwbare Ebay-store die movie merchandise verkoopt. Iemand enig idee?

bericht [permalink] geplaatst op 25 juni 2010, 22:12 uur
Ik ben op zoek naar een winkel/shop die - 'bijzondere' special/limited editions e.d. verkopen. Dus niet alleen de standaard dvd's, maar echt de pareltjes.
Zoals dit:
(afbeelding)

Iemand?

bericht [permalink] geplaatst op 3 augustus 2010, 18:45 uur
Bij Amazon.co.uk hebben ze dit soort dingen geloof ik. In ieder geval zeker die van je afbeelding.