Boudisque
[permalink] geplaatst op 24 augustus 2010, 18:30 uurVoorheen moest je altijd eerst betalen. Ik neem aan dat dat niet is veranderd.
[permalink] geplaatst op 24 augustus 2010, 19:08 uurVolgens mij is dat alleen als je in de winkel iets besteld, maar of dat ook zo is via hun website? Lijkt me stug!
[permalink] geplaatst op 24 augustus 2010, 19:47 uurIk heb eerdere bestellingen in mijn mail gecheckt en het is eerst betalen en dan pas wordt het verstuurd.
[permalink] geplaatst op 24 augustus 2010, 19:51 uurDus je moest eerst geld overmaken, voordat je bestelling er door was?
Ik moet toegeven dat ik nooit via internet bij Boudique heb besteld, maar dit lijkt me niet een normaal iets.
[permalink] geplaatst op 24 augustus 2010, 19:56 uur
[permalink] geplaatst op 24 augustus 2010, 19:57 uurDit is een mail van Boudisque naar aanleiding van een bestelling van mij (uiteraard de persoonlijke gegevens verwijderd):
Beste SelmaDuim,
Dit is een ontvangstbevestiging van de volgende order met ordernummer 00000:
Artiest: Leuke film
ArtikelNr: 00000
Drager: DVD
Prijs: 13,99
Verzendkosten: EUR 1,50
Totaalbedrag: EUR 15,49
Dit artikel wordt (na ontvangst van de betaling) verstuurd naar:
SelmaDuim
Adres...
NL
We nemen de bestelling zo spoedig mogelijk in behandeling en houden je op de hoogte.
Het is ook mogelijk om online de actuele status van de bestelling te volgen, via
Boudisque.
Met vriendelijke groet,
Boudisque
[permalink] geplaatst op 22 september 2010, 16:23 uurHad pas in een ander topic een licht kritische toon over Boudisque, maar die slik ik bij deze in. Had This Gun for Hire en Murder my Sweet besteld, maar door de steeds minder wordende kwaliteit van TNT, deze dvd's nooit ontvangen.
1 mailtje was voldoende en ik krijg ze weer toegestuurd. Geen gedoe, geen gezeik, geen wantrouwen. Bij deze roep ik vanwege de voortreffelijkie service, iedereen op bij Boudisque te bestellen. Voor sommige films (waaronder 2 genoemden) zijn ze zelfs goedkoper dan bijv. Play.com.
[permalink] geplaatst op 22 september 2010, 21:47 uurmister blonde schreef:
Voor sommige films (waaronder 2 genoemden) zijn ze zelfs goedkoper dan bijv. Play.com.
^daarnaast hebben ze regelmatig wel import dvd's die ik bij play niet kan vinden (bijvoorbeeld een aantal boxen uit Criterion's Eclipse serie)
[permalink] geplaatst op 11 oktober 2010, 16:40 uurWat een verschrikkelijke website heeft dat Boudisque zeg. Amper wijs uit te worden.
[permalink] geplaatst op 11 oktober 2010, 16:42 uurGelijk heb je!
[permalink] geplaatst op 11 oktober 2010, 19:49 uurNeen hoor, ik vind het overzichtelijk genoeg!
[permalink] geplaatst op 11 oktober 2010, 19:52 uuruiteraard had ook niet anders verwacht Nomak.
[permalink] geplaatst op 11 oktober 2010, 19:54 uurHoe bedoel je moviemafketel? Ik begrijp echt niet wat er zo verschrikkelijk aan is.
[permalink] geplaatst op 11 oktober 2010, 20:00 uurOok ik geef moviemafketel gelijk. Maak wel mijn weg erin wijs, maar vind het niet echt overzichtelijk.
[permalink] geplaatst op 12 oktober 2010, 9:30 uurWat wel zo is, is dat er meer productinformatie over de dvd's mag staan. Als je een leuke box van Haneke wil aanschaffen (om maar wat te noemen) moet je gokken welke films er in zitten, of het het juiste beeldformaat is etc.