132.210 gebruikers | 83.331 films | 30.189 regisseurs | 3.421.891 berichten | 4.775.780 stemmen

Bol.com

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 10 augustus 2011, 21:32 uur
_O^

Ik heb dat bij Wehkamp ooit gehad. Pakketje opgemaakt met mijn dvd's erin, zat er ook ondergoed bij. Ik had er zelf niets aan, want het was maatje XL, dus heb het maar terug gestuurd.

bericht [permalink] geplaatst op 11 augustus 2011, 0:15 uur
Oh ja wehkamp... die maken wel vaker fouten ;) Ik heb eens een PS3 spel gekregen in plaats van een DVD'tje (met korting nog wel, dus heb er uiteindelijk geen drol voor betaald) en de DVD opnieuw besteld via mn ma's naam en haar kortingsbon :P

bericht [permalink] geplaatst op 11 augustus 2011, 0:15 uur
melvddonk schreef:
_O^

Ik heb dat bij Wehkamp ooit gehad. Pakketje opgemaakt met mijn dvd's erin, zat er ook ondergoed bij. Ik had er zelf niets aan, want het was maatje XL, dus heb het maar terug gestuurd.

Op Marktplaats zetten joh :').

bericht [permalink] geplaatst op 18 oktober 2011, 12:06 uur

bericht [permalink] geplaatst op 25 oktober 2011, 17:15 uur
Cadeaubonnetjes van Group on gebruiken op Bol.com. Nog goedkoper! HA! :) Jammer dat het altijd zo lang duurt bij bol.com voordat je een bestelling binnen hebt.. maar goed, mag niet klagen, koopjes zijn altijd leuk :)

kappeuter
(moderator)
bericht [permalink] geplaatst op 29 oktober 2011, 10:57 uur
Geen verzendkosten t/m maandag 31 oktober bij minimale besteding van 20 euro.

bericht [permalink] geplaatst op 8 december 2011, 1:47 uur
Jurassic Park Trilogy Blu-ray in de dag aanbieding voor € 24,99

bericht [permalink] geplaatst op 14 januari 2012, 0:25 uur
bol.com ervaring, zeer goed altijd de volgende dag bezorgd,verkocht er me oude dvds er ook, maar ,daar ben ik mee gestopt.Het geld ontvang je wel op tijd.geef het tot nu toe een 10

kappeuter
(moderator)
bericht [permalink] geplaatst op 17 januari 2012, 11:35 uur

bericht [permalink] geplaatst op 17 januari 2012, 18:26 uur

Afgelopen jaar trok de groei van Bol.com weer aan, geholpen door een verdriedubbeling van de omzet in België...

kappeuter
(moderator)
bericht [permalink] geplaatst op 17 januari 2012, 18:27 uur
Mede dankzij speedy dus. ;)

bericht [permalink] geplaatst op 17 januari 2012, 19:21 uur
kappeuter schreef:
Mede dankzij speedy dus. ;)

Een beetje ontwikkelingshulp mag ook wel... >:D

Metalfist
(crew)
bericht [permalink] geplaatst op 21 januari 2012, 14:11 uur
Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Bol. Het zou 5-7 werkdagen duren dus ik ben benieuwd :)

bericht [permalink] geplaatst op 23 januari 2012, 10:37 uur
Weer een actie bij bol: Voor 10 euro krijg je een code twv 20 euro.
De beste dagelijkse deals in Den Haag - Ovation Incentives - ?20 te Besteden aan Muziek, Films en Elektronica - livingsocial.com

btw, dit is dan mijn persoonlijke link, als er dan 3 andere mensen via deze link een code kopen krijg ik de mijne for free :D

bericht [permalink] geplaatst op 25 januari 2012, 21:46 uur
Sasja schreef:
Weer een actie bij bol: Voor 10 euro krijg je een code twv 20 euro.
De beste dagelijkse deals in Den Haag - Ovation Incentives - ?20 te Besteden aan Muziek, Films en Elektronica - livingsocial.com

btw, dit is dan mijn persoonlijke link, als er dan 3 andere mensen via deze link een code kopen krijg ik de mijne for free :D

Heb ik op tijd ingevuld, maar geen bevestiging gekregen.

bericht [permalink] geplaatst op 26 januari 2012, 12:31 uur
staat als het goed is op je account aangegeven. Daar staat ook of de transactie nog in behandeling is. Als dat is afgerond, krijg je een mailtje met de code en waar je deze moet invullen

Metalfist
(crew)
bericht [permalink] geplaatst op 28 januari 2012, 17:00 uur
Metalfist schreef:
Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Bol. Het zou 5-7 werkdagen duren dus ik ben benieuwd :)

Vandaag zat het in de bus, aangename verrassing want ik wist niet dat Zaterdag ook telde als een werkdag. Eerste ervaring met Bol is dus erg geslaagd.

bericht [permalink] geplaatst op 2 februari 2012, 22:12 uur
Zaterdag niet maar Vrijdag wel ;)

Metalfist
(crew)
bericht [permalink] geplaatst op 3 februari 2012, 8:54 uur
Maar het is zaterdag geleverd?

kappeuter
(moderator)
bericht [permalink] geplaatst op 3 februari 2012, 9:09 uur
Ja men verzendt op de werkdagen (ma-vr), levering kan dan ook gewoon op zaterdag zijn als verzending op donderdag of vrijdag is.
5-7 werkdagen is gewoon de maximale levertijd, niet hoeveel dagen de post werkt. :)