MENU

Nederland
Komedie / Drama

geregisseerd door Tim Oliehoek
met Iliass Ojja, Mamoun Elyounoussi en Sallie Harmsen

Bram is goed bevriend met zijn neef Haas. Faris, de oom van Haas runt de pizzeria van Brams vader. Wanneer Brams vader slaande ruzie krijgt met Faris, begint Faris zijn eigen pizzeria aan de overkant van de straat. Een ware pizzaoorlog ontstaat en Bram en Haas komen hierin lijnrecht tegenover elkaar te staan.

131 BERICHTEN18 MENINGEN

geplaatst op 19 oktober 2013, 22:43 uur, permalink
Hoe kun je deze film nu te vaak zien
Een keer is eigenlijk al te veel.

avatar van lars-pixar
geplaatst op 10 november 2013, 22:20 uur, permalink
Ik was na Vet Hard en Spion van Oranje de films wel een beetje gewend aan de film van jong regisseur Tim Oliehoek, maar dit is toch wel een van zijn minderen films.
Het verhaal is veel te simpel neer gezet en valt meerdere keren terug op momenten die eerder in de film voorkwamen, terwijl Oliehoek met Vet Hard en Spion van Oranje nog wel de kijker wist te verrassen/vermaken. Buiten dat is de inhoud ook veel gekakel waarvan ook nog eens met ondertiteling, ook de humor is ver te zoeken.
Laten we het maar zien als een snel gemaakt project, iets te snel (net als die scooters)

avatar van m1701
geplaatst op 16 januari 2014, 9:04 uur, permalink
tja film was niet goed en ook niet slecht.
Begin duurde wat lang, naar het einde toe werd het wat leuker
Leuk voor 1x

avatar van pieteroyama
geplaatst op 13 juli 2014, 20:22 uur, permalink
Een puberale film. Leuk voor de kinderen, die leren hoe het vooral niet moet.

simgeek40

simgeek40 schreef:
hoe kan je bekijke -_-

Met je ogen?

geplaatst op 4 april 2015, 21:06 uur, permalink
Dit was een slechte film, maar voor de jeugd zal het nog wel enigszins te pruimen zijn, want onder de 18 jaar vind je dit misschien stoer gedrag, maar eigenlijk is het super triest gedrag, en zelfs debiel .Ik heb vooral een hekel aan dat ze denken dat ze stoer zijn, terwijl ze iedereen in gevaar brengen, en dan ook nog praten met dat zielige mocro accent ,walgelijke vertoning!!
Bovendien bij zulke gasten, mogen ze van mij levenslang een verbod geven om uberhaŁbt ooit nog op een scooter te zitten, of welk ander voertuig dan ook te mogen besturen, na die dodemansrit!!
Jammer genoeg gaan vele jongelui deze scooter actie kopiŽren, waardoor indirect Oliehoek niet alleen een slechte film aflevert,maar ook gevaarlijke situaties op scooters promoot, wat weer meer verkeersslachtoffers veroorzaakt,al met al scoort hij dus 2 keer negatief!!

avatar van Richard_Voorhees

geplaatst op 5 april 2015, 0:22 uur, permalink
Hier en daar een beetje grappig, maar verder is bij deze komedie/drama helaas maar weinig komedie en drama. De grappen zijn over het algemeen zo Claus dat het niet grappig is. Daarnaast komt de drama door het matige acteerwerk niet over.

avatar van missl
geplaatst op 6 april 2015, 16:21 uur, permalink
Nou na al dat pizza gedoe heb ik zelf maar een pizza laten komen, het was er binnen een half uur en helaas was de bezorger met de auto. Dat is het enige boeiende wat ik mee heb gemaakt tijdens deze film. Zijn neef kan alleen maar heel hoog praten, er komt een gangsterrap voorbij en er is niet zoveel verhaal. Ik vind alleen die Sallie Harmsen wel leuk.

avatar van ILDIB
geplaatst op 11 april 2015, 13:12 uur, permalink
Erg simpel maar t ken net

avatar van Toontje G
geplaatst op 26 april 2015, 15:16 uur, permalink
Ik lees nu net dat het een komedie moest zijn. Dat had ik niet begrepen. Volgens mij moet je als je een komedie bekijkt toch kunnen lachen?