Goedkope dvd-speler
[permalink] geplaatst op 5 maart 2006, 17:01 uurheb in der tijd ook ooit eens een hiteker gekocht bij de kijkshop en die speelt echt alles af zonder problemo en mijn ervaring is ook dat de goedkopere merken meer afspelen dan de a-merken.
[permalink] geplaatst op 28 maart 2006, 17:23 uurZelf weet ik nog steeds niet wat ik moet kopen.
Ik zou graag een goedkope hebben dat zowat alles kan afspelen

Plus gemakkelijk te verkrijgen natuurlijk
[permalink] geplaatst op 21 april 2006, 1:01 uurIk heb sinds kort ook geen dvd speler meer dus wil graag een nieuwe. Ik heb zo'n 80 euro te besteden maar voor die 80 wil ik wel het beste product kopen. Nu heb ik deze op het oog -> JVC XV-N320
Aangezien ik niet echt veel ervaring heb met dit soort dingen wil ik jullie om hulp vragen bij deze koop

[permalink] geplaatst op 22 april 2006, 15:41 uurJa ik zie het :O
Maar jij hebt nog geen nieuwe dvd speler?
Adrenal
[permalink] geplaatst op 14 september 2008, 13:35 uurWeet iemand misschien wat een goede, niet te dure regiovrije dvd-speler is en waar je die kan kopen. Ik wil graag wat Criterion dvd's aanschaffen en die gaan niet op m'n ps2tje.
[permalink] geplaatst op 26 maart 2009, 0:57 uur
[permalink] geplaatst op 24 augustus 2009, 20:57 uurTja, er word veel over gedicussieerd, maar ik zie praktisch geen beeld/geluidskwaliteitsverschil als je een goedkope-troep speler naast een dure Denon zet. De Denon ziet er mooier uit waarschijnlijk, hij is vast en zeker degelijker, maar qua kwaliteit is er volgens mij geen (merkbaar) verschil. Wij hebben in het begin van de DVD-periode een gratis merkloos spelertje gekregen die het tot op de dag van vandaag goed doet dus...
[permalink] geplaatst op 26 december 2009, 22:57 uurIk weet niet of je wel eens op de zwarte markt komt (Beverwijk),daar heb je nieuwe spelers voor dik onder de 100.- (Vaak zijn ze nog regiovrij ook !).............................Geluk.................