• 17.839 nieuwsartikelen
  • 183.820 films
  • 12.737 series
  • 35.176 seizoenen
  • 658.876 acteurs
  • 200.905 gebruikers
  • 9.505.343 stemmen

Probleem

zoeken in:

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Zo duur zijn ze niet meer...

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

rose schreef:

Zo duur zijn ze niet meer...

Wil jij er dan eentje voor me kopen?

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Ik zou 'm uit het raam gooien en een goeie dvd-speler kopen. Goedkoop is meestal duurkoop tenslotte.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Ik zou 'm uit het raam gooien en een goeie dvd-speler kopen. Goedkoop is meestal duurkoop tenslotte.

Ik heb een goeie dvd-speler, dat is het probleem niet. Overigens werkt mijn Tv weer maar nu is de vraag voor hoelang?

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

En mijn tv valt weer regelmatig uit ...

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Reservoir Dogs schreef:

En mijn tv valt weer regelmatig uit ...

Voor de geïnteresseerden: Ik heb de laatste tijd wat zitten zoeken voor een nieuwe tv (een lcd), ik ben terug naar die winkel gegaan waar ik mijn tv heb gekocht en het probleem uitgelegd. Mijn tv is 7 jaar oud en dat schijnt niet zo heel oud te zijn voor een tv, en die zei dat het het beste is om het te laten herstellen dat heb ik dan ook laten doen en vandaag is ie klaar en ik ga hem straks halen

doodah

• 1538 berichten
  • 1247 stemmen

En nu maar hopen dat je hier binnen een maandje niet weer een berichtje moet plaatsen: Mijn tv valt weer uit.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

doodah schreef:

En nu maar hopen dat je hier binnen een maandje niet weer een berichtje moet plaatsen: Mijn tv valt weer uit.

Haha klopt, maar dan breng ik hem gewoon weer terug hoor

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En ik heb nu een heel raar probleem.

Ik kan op de site, maar als ik op de pagina 'Updates' klik, loopt mijn pagina 'vast'.

Hij geeft gewoon aan: 'Internet Explorer reageert niet'.

Maar het rare is, dat ik via 'Forum' en via de zoekopties, enz... overal op de site kan komen.

Maar telkens ik de 'updates'-pagina aanklik, moet ik IE afsluiten.

Zo is het echt niet te doen. Heeeeeeelp.

Dogie Hogan

• 13386 berichten
  • 788 stemmen

Ik heb precies hetzelfde probleem!!.

Sinds zaterdagmiddag. En exact 't door Speedy23 beschreven probleem. Heb geen problemen op andere sites. Werk met Windows-XP by-the-way.

Kom er nu, na 8 pogingen, ff door, maar weet niet of plaatsen' lukt... brrrr.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ook XP en helemaal geen probleem op andere sites.

Edit: opgelost.

Dogie Hogan

• 13386 berichten
  • 788 stemmen

speedy23 schreef:

Ook XP en helemaal geen probleem op andere sites.

Edit: opgelost.

Hoe dan?

Deeplinken lijkt momenteel weer te lukken...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dogie_Hogan schreef:

[Hoe dan?

Nu vraag je me wat. Ik had het bericht ook gepost in 'Het grote opmerkingen/feedback forum' en is het toeval of heeft Jordy er aan gewerkt, ik weet het niet, maar ineens was alles weer in orde.

Dogie Hogan

• 13386 berichten
  • 788 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Nu vraag je me wat. Ik had het bericht ook gepost in 'Het grote opmerkingen/feedback forum' en is het toeval of heeft Jordy er aan gewerkt, ik weet het niet, maar ineens was alles weer in orde.

OK; las het zojuist. IE7 er meteen ook maar opgezet. Na on-line duur 't alleen langer voordat IE7 de startpagina (google.nl) vindt. Misschien komt dat, omdat ik 'phising' geactiveerd heb...

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb een raar probleem. Sommige programma's en films die nog in 4:3 worden uitgezonden weet mijn TV maar niet in volledig scherm te plaatsen (zwarte balken rechts en links). Normaal gezien regelt de HD digicorder dat als je dat instelt, dat het 4:3 uitzoomt naar volledig scherm enzovoorts, maar ik heb onlangs een nieuwe plasma gekocht en bij deze pakt dat precies niet. Ook bij de instellingen van de TV zelf heb ik vooralsnog niks gevonden die dat weet op te lossen. Het betreft een Samsung PS51D550 en ik kijk TV via een HDMI kabel.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.