134.917 gebruikers | 85.737 films | 31.053 regisseurs | 3.508.980 berichten | 4.931.474 stemmen

Filmacademie / Filmopleidingen

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 22 mei 2012, 18:49 uur
Goelian, welke opleiding ga je doen volgend jaar? Ik ben aangenomen voor film design dus ik loop volgend jaar ook rond in Hilversum. :P

edit: *kuch* ik zie het al :P

bericht [permalink] geplaatst op 22 mei 2012, 19:18 uur
Ik ben ook decentraal geselecteerd voor Arts and Media Management. Dat film produceren zit er dus hopelijk wel aan te komen! Ontzettend opgelucht en blij... Nu wachten of DUO niet moeilijk gaat doen met mijn gemiddelde cijfers hahah... Leuk Goelian, ik hoorde dat je in een klas van circa 15 mensen komt op basis van je achternaam... dus als je een B bent :P ?

bericht [permalink] geplaatst op 23 mei 2012, 0:08 uur
Ah mijn achternaam begint met de R, tenzij tussenvoegsels ook meetellen (dan is het D) maar dat zal wel niet. Wel tof dat je ook decentraal geselecteerd bent! Kan je dat in ieder geval uit je hoofd zetten voordat je naar Afrika gaat. ;) Nog veel plezier daar en ik hoop nog wat van je te horen zodat ik je blog kan volgen als je het niet vergeet. ^^

bericht [permalink] geplaatst op 23 mei 2012, 10:31 uur
Denk niet dat ze die structuur aan gaan haha. Ja, inderdaad. Nu kan ik me 100% focussen op mijn reis, kan nu toch niks meer doen en de grootste spanning is er af... Ik heb je een pm gestuurd met de link ;-)