- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horror Avatar Knock-Out
Horror Avatar Knock-Out
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1727 stemmen
Met een beetje geluk heb je hier genoeg mensen met gynaecofobie, en de avatar is toch best intimiderend, vind je niet? 
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
Ik verander Flat Eric ook niet. Maar kom wel stemmen.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
alexspyforever voor iemand die een aantal maanden terug aangaf te willen stoppen op moviemeter, vervolgens al afscheid aan het nemen was van de vaste ko kern en nog een keer zou terugkeren voor de kerst ko, ben je nog vaak aanwezig. Betekent dit dat je van gedachten bent veranderd en dat je blijft?
Wat betreft de ko, ik denk dat er meer kans is op succes met een algemene avatar ko. En anders misschien toch beide als je er de tijd voor kunt vrijmaken.
Toch een beetje vreemd om te zien dat mijn naam niet bij de organisatie staat, moet er toch nog een beetje aan wennen
KO's doe ik nog steeds graag, maar voor de rest ben ik nauwelijks actief hier. Je zal mijn naam toch niet snel zien bij andere gelegenheden. Helemaal weg gaan neen dat kan ik toch niet. En ik kan Tamme en Kondoro toch niet alleen met jullie laten, de arme drommels 
Wel als je een paar berichten terugkijkt kan je lezen dat ik wel degelijk na deze KO een algemene wil doen tenzij iemand anders het sneller wil doen.
baspls
-
- 4118 berichten
- 1673 stemmen
Leuk!, Ik doe mee. Heb voor de gelegenheid een sfeervolle horror-avatar gekozen (Screenshot uit Opera (1987) van Dario Argento)
John Barry
-
- 3410 berichten
- 638 stemmen
Het lijkt mij ook leuk om mee te doen. Ik zit al een tijdje te overwegen om mijn avatar te wijzigen. Deze KO is een mooie gelegenheid om dat ook eens echt te doen. Voor deze KO hou ik tijdelijk een horror avatar aan en ik hoop voor een eventuele algemene avatar KO een definitieve nieuwe avatar te hebben gevonden.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
leatherhead, Halcyon en wibro jullie kan ik schrappen ondanks dat jullie avatars toch horror uitstralen?
Filmkonyn
-
- 163 berichten
- 1252 stemmen
Ik doe weer mee... zal proberen zoveel mogelijk te stemmen. Vorige keer aardig ver gekomen met deze avatar, maar veel commentaar dat het te klein was en onoverzichtelijk... misschien toch maar iets anders zoeken voor deze KO 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij krijgen we geen antwoord 
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2569 stemmen
Zo zo....ik word niet eens ff uitgenodigd hier 
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2569 stemmen
Dat betwijfel ik....maar aan jouw zal het vast niet gelegen hebben 
Kondoro
-
- 11529 berichten
- 2869 stemmen
Aanmelden kan altijd bob. Zou vast wat verkeerd zijn gegaan.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Dat betwijfel ik....maar aan jouw zal het vast niet gelegen hebben
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Graaf Machine
-
- 9845 berichten
- 1426 stemmen
Ik voel me vereerd dat ik hier een uitnodiging voor gekregen heb terwijl ik niet heel actief op deze site ben, ook niet in de knock outs. Heb even getwijfeld of ik mee zou doen, maar ik zou zo niet weten wat voor avatar ik zou moeten zoeken, en bovendien komt dat me een beetje gekunsteld over, maar meestemmen wil ik wel.
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2569 stemmen
Kan geen toeval meer wezen he....wij worden buitengesloten 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Geïnteresseerden (niet op de lijst) die willen meedoen mogen zich inderdaad altijd aanmelden
Dit is de voorlopige deelnemerslijst:
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Vreemd dat mijn naam er niet bij staat
?
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Vreemd dat mijn naam er niet bij staat
?
Hoe ga jij toch meedoen? Had ik jouw bericht dan verkeerd begrepen?
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Ben bang van wel dat je het verkeerd begrepen hebt. Vorig jaar ben ik met deze knock-out begonnen (had nog nooit eerder met een filmgame meegedaan) en sindsdien heb ik er nog geen één over geslagen. Ik had er ook niks op tegen om weer tot de organisatie toe te treden overigens.
Dat ik aangaf dat ik weinig tijd heb wil niet zeggen dat ik niet mee wil doen, ik bedoelde dat meer dat ik weinig kans heb om rondes in elkaar te zetten en/of te randomizen. Overdag doordeweeks ben ik weinig online, maar als ik dat wel ben dan stem ik ook altijd mee. Dat geld ook voor de andere ko's. Ik heb tenslotte ook nog mijn eigen knockout die nog loopt.
Ik ben er inmiddels al bijna een jaar bij, ik zou dus niet weten waarom ik een knockout opeens zou overslaan, daar heb ik geen rede voor.
Sterker nog, ik heb al een horror avatar klaar staan 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ben bang van wel dat je het verkeerd begrepen hebt. Vorig jaar ben ik met deze knock-out begonnen (had nog nooit eerder met een filmgame meegedaan) en sindsdien heb ik er nog geen één over geslagen. Ik had er ook niks op tegen om weer tot de organisatie toe te treden overigens.
Dat ik aangaf dat ik weinig tijd heb wil niet zeggen dat ik niet mee wil doen, ik bedoelde dat meer dat ik weinig kans heb om rondes in elkaar te zetten en/of te randomizen. Overdag doordeweeks ben ik weinig online, maar als ik dat wel ben dan stem ik ook altijd mee. Dat geld ook voor de andere ko's. Ik heb tenslotte ook nog mijn eigen knockout die nog loopt.
Ik ben er inmiddels al bijna een jaar bij, ik zou dus niet weten waarom ik een knockout opeens zou overslaan, daar heb ik geen rede voor.
Sterker nog, ik heb al een horror avatar klaar staan
Mijn excuses dan kerel, zo nu sta je er ook tussen 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Zet mij er ook maar weer bij. Altijd leuk om te doen. 
Boeikens
-
- 4472 berichten
- 5344 stemmen
(afbeelding)
Houden, die is leuk! 
Boeikens
-
- 4472 berichten
- 5344 stemmen
Uiteraard ben je welkom, knapperd 
Boeikens
-
- 4472 berichten
- 5344 stemmen
Om alle misverstanden uit de weg te ruimen, IEDEREEN is welkom om te stemmen en kan, mits een gepaste Avatar, zeker ook deelnemen. Voor jeroentjuhhhhh alvast geen probleem 
Gh8st
-
- 668 berichten
- 2008 stemmen
Zet mij er ook maar bij. Zal straks een iets engere avatar nemen
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Houden, die is leuk!