• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.916 stemmen

Horror Avatar Knock-Out

zoeken in:

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1727 stemmen

Met een beetje geluk heb je hier genoeg mensen met gynaecofobie, en de avatar is toch best intimiderend, vind je niet?

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

Ik verander Flat Eric ook niet. Maar kom wel stemmen.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Gang_Star schreef:

alexspyforever voor iemand die een aantal maanden terug aangaf te willen stoppen op moviemeter, vervolgens al afscheid aan het nemen was van de vaste ko kern en nog een keer zou terugkeren voor de kerst ko, ben je nog vaak aanwezig. Betekent dit dat je van gedachten bent veranderd en dat je blijft?

Wat betreft de ko, ik denk dat er meer kans is op succes met een algemene avatar ko. En anders misschien toch beide als je er de tijd voor kunt vrijmaken.

Toch een beetje vreemd om te zien dat mijn naam niet bij de organisatie staat, moet er toch nog een beetje aan wennen

KO's doe ik nog steeds graag, maar voor de rest ben ik nauwelijks actief hier. Je zal mijn naam toch niet snel zien bij andere gelegenheden. Helemaal weg gaan neen dat kan ik toch niet. En ik kan Tamme en Kondoro toch niet alleen met jullie laten, de arme drommels

Wel als je een paar berichten terugkijkt kan je lezen dat ik wel degelijk na deze KO een algemene wil doen tenzij iemand anders het sneller wil doen.

baspls

• 4118 berichten
  • 1673 stemmen

Leuk!, Ik doe mee. Heb voor de gelegenheid een sfeervolle horror-avatar gekozen (Screenshot uit Opera (1987) van Dario Argento)

John Barry

• 3410 berichten
  • 638 stemmen

Het lijkt mij ook leuk om mee te doen. Ik zit al een tijdje te overwegen om mijn avatar te wijzigen. Deze KO is een mooie gelegenheid om dat ook eens echt te doen. Voor deze KO hou ik tijdelijk een horror avatar aan en ik hoop voor een eventuele algemene avatar KO een definitieve nieuwe avatar te hebben gevonden.

VincentL

• 1117 berichten
  • 642 stemmen

Ik doe met alle liefde mee.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

alexspyforever schreef:

leatherhead, Halcyon en wibro jullie kan ik schrappen ondanks dat jullie avatars toch horror uitstralen?

Als ik m'n avatar niet hoef te veranderen, moet je me niet per se schrappen hoor.

Filmkonyn

• 163 berichten
  • 1252 stemmen

Ik doe weer mee... zal proberen zoveel mogelijk te stemmen. Vorige keer aardig ver gekomen met deze avatar, maar veel commentaar dat het te klein was en onoverzichtelijk... misschien toch maar iets anders zoeken voor deze KO

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Tonypulp schreef:

(quote)

My thoughts exactly

Volgens mij krijgen we geen antwoord

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2569 stemmen

Zo zo....ik word niet eens ff uitgenodigd hier

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

tattoobob schreef:

dat is per ongeluk gedaan denk ik.

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2569 stemmen

606 schreef:

(quote)
dat is per ongeluk gedaan denk ik.

Dat betwijfel ik....maar aan jouw zal het vast niet gelegen hebben

Kondoro

• 11529 berichten
  • 2869 stemmen

Aanmelden kan altijd bob. Zou vast wat verkeerd zijn gegaan.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

tattoobob schreef:

Dat betwijfel ik....maar aan jouw zal het vast niet gelegen hebben

Nee klopt, ik regel dit ook niet

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Volgens mij krijgen we geen antwoord

Je zou bijna denken dat het persoonlijk is

Graaf Machine

• 9845 berichten
  • 1426 stemmen

Ik voel me vereerd dat ik hier een uitnodiging voor gekregen heb terwijl ik niet heel actief op deze site ben, ook niet in de knock outs. Heb even getwijfeld of ik mee zou doen, maar ik zou zo niet weten wat voor avatar ik zou moeten zoeken, en bovendien komt dat me een beetje gekunsteld over, maar meestemmen wil ik wel.

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2569 stemmen

Tonypulp schreef:

(quote)

Kan geen toeval meer wezen he....wij worden buitengesloten

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Geïnteresseerden (niet op de lijst) die willen meedoen mogen zich inderdaad altijd aanmelden

Dit is de voorlopige deelnemerslijst:

Mac Hammer Fan

TornadoEF5

Richard_Voorhees

Kondoro0614

606

HALVE TAMME.

wibro

arno74

DjFrankie

Woland

ScarFish

Miszmi

baspls

John Barry

VincentL

Halcyon

Filmkonyn

Boeikens

alexspyforever

Gang_Star

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Vreemd dat mijn naam er niet bij staat ?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Gang_Star schreef:

Vreemd dat mijn naam er niet bij staat ?

Hoe ga jij toch meedoen? Had ik jouw bericht dan verkeerd begrepen?

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Ben bang van wel dat je het verkeerd begrepen hebt. Vorig jaar ben ik met deze knock-out begonnen (had nog nooit eerder met een filmgame meegedaan) en sindsdien heb ik er nog geen één over geslagen. Ik had er ook niks op tegen om weer tot de organisatie toe te treden overigens.

Dat ik aangaf dat ik weinig tijd heb wil niet zeggen dat ik niet mee wil doen, ik bedoelde dat meer dat ik weinig kans heb om rondes in elkaar te zetten en/of te randomizen. Overdag doordeweeks ben ik weinig online, maar als ik dat wel ben dan stem ik ook altijd mee. Dat geld ook voor de andere ko's. Ik heb tenslotte ook nog mijn eigen knockout die nog loopt.

Ik ben er inmiddels al bijna een jaar bij, ik zou dus niet weten waarom ik een knockout opeens zou overslaan, daar heb ik geen rede voor.

Sterker nog, ik heb al een horror avatar klaar staan

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Gang_Star schreef:

Ben bang van wel dat je het verkeerd begrepen hebt. Vorig jaar ben ik met deze knock-out begonnen (had nog nooit eerder met een filmgame meegedaan) en sindsdien heb ik er nog geen één over geslagen. Ik had er ook niks op tegen om weer tot de organisatie toe te treden overigens.

Dat ik aangaf dat ik weinig tijd heb wil niet zeggen dat ik niet mee wil doen, ik bedoelde dat meer dat ik weinig kans heb om rondes in elkaar te zetten en/of te randomizen. Overdag doordeweeks ben ik weinig online, maar als ik dat wel ben dan stem ik ook altijd mee. Dat geld ook voor de andere ko's. Ik heb tenslotte ook nog mijn eigen knockout die nog loopt.

Ik ben er inmiddels al bijna een jaar bij, ik zou dus niet weten waarom ik een knockout opeens zou overslaan, daar heb ik geen rede voor.

Sterker nog, ik heb al een horror avatar klaar staan

Mijn excuses dan kerel, zo nu sta je er ook tussen

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Zet mij er ook maar weer bij. Altijd leuk om te doen.

Boeikens

• 4472 berichten
  • 5344 stemmen

606 schreef:

(afbeelding)

Houden, die is leuk!

Boeikens

• 4472 berichten
  • 5344 stemmen

tattoobob schreef:

Uiteraard ben je welkom, knapperd

Boeikens

• 4472 berichten
  • 5344 stemmen

Tonypulp schreef:

(quote)

Om alle misverstanden uit de weg te ruimen, IEDEREEN is welkom om te stemmen en kan, mits een gepaste Avatar, zeker ook deelnemen. Voor jeroentjuhhhhh alvast geen probleem

Gh8st

• 668 berichten
  • 2008 stemmen

Zet mij er ook maar bij. Zal straks een iets engere avatar nemen

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Boeikens schreef:

Houden, die is leuk!

Dankje

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.