Lost and Delirious
Dit is een spoilertopic voor de film Lost and Delirious (2001). Berichten over het einde van een film kunnen in principe tussen spoilertags bij de film zelf, maar voor uitgebreide discussies hierover kun je beter een topic als deze starten.
[permalink] geplaatst op 10 maart 2005, 21:01 uurValt ze nou te pletter wanneer ze springt en kijken ze naar die vogel of wordt Paulie echt de vogel en volgen ze hem daarom?!?!?
Ik snap het hele verhaal en het is m'n favoriete film maar vat het einde niet helemaal!
Rage More...
mr_noname
[permalink] geplaatst op 27 november 2005, 22:47 uurDat stukje vatte ik ook niet helemaal

Hehe mooi meisje waarom sprong ze nou!!
[permalink] geplaatst op 17 augustus 2006, 19:30 uurja ze pleegt zelfmoord door van het gebouw af te springen uit liefdesverdriet...
en de roofvogel symboliseert haar. zoiets als: ze is bevrijd van alles...ze slaat haar vleugels uit op weg naar de hemel. de vogel symboliseert de vrijheid dus.
mooi einde, ook al is het droevig
[permalink] geplaatst op 12 maart 2007, 16:26 uurPrachtig einde. Vooral ook dat iedereen naar de vogel kijkt, in plaats van naar de net te pletter gevallen Paulie.
[permalink] geplaatst op 10 april 2007, 19:25 uurJa zeker een heel mooi eind! Erg onverwacht en doordringend. Ik hoop niet dat mijn relatie zo eindigd

[permalink] geplaatst op 29 juni 2007, 15:17 uurmr_noname schreef:Dat stukje vatte ik ook niet helemaal

Hehe mooi meisje waarom sprong ze nou!!
heb je alleen het einde gezien ofzo?

je snapt toch wel dat dat uit liefdesverdriet is?