134.919 gebruikers | 85.737 films | 31.053 regisseurs | 3.509.094 berichten | 4.931.648 stemmen

DVDoutlet.nl

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 27 mei 2012, 19:19 uur
Heb eens geprobeerd te informeren via sales@dvdoutlet.nl, maar krijg een failure notice van de almachtige MAILER-DAEMON@yahoo.com, dus de mail komt niet eens aan; dat belooft niet veel goeds...

bericht [permalink] geplaatst op 27 mei 2012, 19:55 uur
trebremmit schreef:
Grote kans dat ze failliet zijn.

Dat zou ik jammer vinden.
Altijd zeer correcte en snelle service gehad van hen.

bericht [permalink] geplaatst op 27 mei 2012, 20:39 uur
Ik ook was wel een favoriete webshop van mij, de drie voor vijftien actie zaten altijd veel goed films in.

starbright boy
(moderator)
bericht [permalink] geplaatst op 28 mei 2012, 15:44 uur
Er staat nu dit:

Welkom op DVDOutlet.nl

Door een grote hardware storing zijn we momenteel helaas noodgedwongen gesloten voor spoed-onderhoud.
Ons team technici werkt de klok rond om de door deze storing ontstane problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Indien u in de tussentijd vragen heeft over een lopende bestelling, dan vernemen we dit graag via het e-mailadres info@dvdoutlet.nl - we doen ons uiterste best alle vragen zo snel mogelijk te behandelen.

Onze excuses voor het ongemak.

bericht [permalink] geplaatst op 28 mei 2012, 15:50 uur
Bij mij nog steeds dit: ''In verband met onderhoud tijdelijk offline. Excuses hiervoor.'' Maar ik neem aan dat jouw bericht (ook) accuraat is. Dan zal ik ze even moeten mailen... of even afwachten. ;)