132.211 gebruikers | 83.365 films | 30.189 regisseurs | 3.421.934 berichten | 4.775.934 stemmen

Blokker

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 23 juli 2010, 11:05 uur
shockdog schreef:
Bij Blokker Beek krijg je ivm verbouwing 50% korting op alles, dus ook op alle dvd's/blu-ray's.

vandaag oa gekocht:

Life: Seizoen 1 €3.75
New Violence Pack €3.75
Cinema de France €7.50
Al Pacino box €5
Ratatouille €6
TBS €2.50

Ik wou dat ik daar in de buurt woonde, ik had echt alle Pixar dvd's meegenomen. Ik vind ze bijna allemaal goed maar zijn zo verrekte duur.

bericht [permalink] geplaatst op 3 april 2011, 13:05 uur
Blokker? Je bedoelt de Bart Smit zeker?

Metalfist
(crew)
bericht [permalink] geplaatst op 3 april 2011, 13:06 uur
Neen, ik bedoel Blokker hoor. In de Bart Smit hebben ze ook zo'n actie maar die liggen in bakken en ik heb geen zin om die te gaan doorzoeken.

bericht [permalink] geplaatst op 3 april 2011, 13:07 uur
Ah oke. Heb deze titels gisteren allemaal bij Bart Smit gezien en nog nooit in de blokker, vandaar. Hier in de Blokker hebben ze ook bijna geen 5 voor 5 acties meer. Dan hebben we wel toevallig exact hetzelfde aanbod.

Metalfist
(crew)
bericht [permalink] geplaatst op 3 april 2011, 13:17 uur
Inderdaad toevallig, vooral ook doordat er bij de Blokker hier echt altijd dezelfde titels lagen.

bericht [permalink] geplaatst op 3 april 2011, 17:00 uur
In Brunssum heeft de Blokker de bovenstaande films ook niet. De Bart Smit in Heerlen wel.

bericht [permalink] geplaatst op 4 april 2011, 11:48 uur
@Metalfist heb je het nu over de Belgische Blokker of de Nederlandse?

bericht [permalink] geplaatst op 4 april 2011, 12:11 uur
Idem. hier, wel bij Bart Smit deze titels gezien, niet bij Blokker...

Metalfist
(crew)
bericht [permalink] geplaatst op 4 april 2011, 13:17 uur
Belgische.

bericht [permalink] geplaatst op 4 april 2011, 13:18 uur
Aha, daar is de verklaring. Zat ik toch juist.

bericht [permalink] geplaatst op 4 april 2011, 18:53 uur
Er zijn inderdaad wel 5 voor €5 acties bij sommige winkels van de Blokker.
Was namelijk zaterdag in Woensel en daar heb ik Flyboys, King of California, Out of Time, W Delta Z en White Noise 2 gehaald.

bericht [permalink] geplaatst op 17 november 2011, 18:14 uur
"Sinds 1985 behoort Bart Smit tot het Blokker concern. Onder de Blokker Holding vallen naast Bart Smit nog een groot aantal andere retailorganisaties zoals Blokker, Intertoys, Leen Bakker, Marskramer, Xenos, Casa, Hoyng, Maxi Toys en Groenblok." (bron)
De laatste tijd zie ik alleen nog 5 voor 5 euro bij Bart Smit (niet meer bij Blokker) en bv 3 voor 6 euro.

bericht [permalink] geplaatst op 18 november 2011, 2:35 uur
Lang geleden dat ik naar de Blokker ben geweest. Opzich wel leuk, eens in de zoveel tijd. Alleen vind ik hun manier van presentatie slordig. Ze staan gewoon in een hoekje recht/liggend/verticaal/horizontaal/schuin. Plus je moet vaak door je knieen gaan om de onderste rijen te zien.

bericht [permalink] geplaatst op 18 november 2011, 8:23 uur
@ Minotaures:

Dat is dan blijkbaar niet alleen bij het filiaal dat jij bezoekt het geval, want hier is het net zo. :(
Aanbiedingen ook nog in op elkaar gestapelde kratjes ernaast, en daarin nog meer wanorde.

Zo erg als bij E-Plaza, in grote manden kris-kras neergekwakt, is het echter nog niet.

bericht [permalink] geplaatst op 18 november 2011, 9:09 uur
Toch heeft dat grabbelen ook wel wat, hoewel het niet erg praktisch is natuurlijk.

bericht [permalink] geplaatst op 18 november 2011, 15:20 uur
Waarom vind je dat zo'n bakje 'wat heeft', mister blonde? Ik zie alleen maar nadelen aan zo'n ding.

bericht [permalink] geplaatst op 18 november 2011, 15:36 uur
Het gevoel als je er een koopje in vindt. :)