- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
ik was nog mild omdat ik twijfelde of het over Hudgens ging maar ik ken AHWA zijn smaak dus ik begon al nattigheid te voelen
Bij mij gaat het toch eerder zo: Monroe > Strahovski > iedereen anders > Hudgens 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik laat de overduidelijke grap even aan mij voorbij gaan
.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Yvonne vind ik juist niet 13 in dozijn. Ken haar alleen (nog) van Dexter. En daar is ze the bomb! Leuk én mooi. Sophisticated en geil (zwoel mag ook) kan wel samen gaan toch? Of klink ik nou gay?
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Na de vele '13-in- een-dozijns': op je wenken bediend worden door actrice en model Raquel Welch

Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Yvonne vind ik juist niet 13 in dozijn.
Om je niet af te vallen, ziet ze er wel leuk uit maar wel 13 in dozijn. Even snel googlen, looks like Julia Stiles.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Niet om je af te vallen, maar ik deel je mening niet.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Raquel Welch kennen we nu ook wel, die komt ook elke week uitvoerig terug lijkt 't.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat repetitief is het wel, vooral als dat als 'compensatie' moet gelden van zogehete dames die als dertien in een dozijn gezien worden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Lyndsy Fonseca is in elk geval een klasse beter dan die gedrochten op de vorige pagina.
Eazy
-
- 569 berichten
- 298 stemmen
Bij Vanessa spat er 10 x meer geilheid vanaf dan die blonde griet, vind die blonde maar een 13 in een dozijn chick.

eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Strahovski is ontegenzeggelijk de mooiste vrouw sinds Helena van Troje. Helena had echter naar verluidt totaal geen humor, dus die strijd is ook snel beslist.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3249 stemmen
Vaker geplaatst, maar blijf haar toch wel heel erg cute vinden!.. 

Blijf er een zwak voor houden!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze heeft iets idyllisch ja. Blijf het ook altijd een fijne persoonlijkheid vinden.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Yvonne vind ik juist niet 13 in dozijn. Ken haar alleen (nog) van Dexter. En daar is ze the bomb! Leuk én mooi. Sophisticated en geil (zwoel mag ook) kan wel samen gaan toch? Of klink ik nou gay?

Overigens vind ik die Strahovski 13 in een dozijn² zelfs... Net als het gros van de vele kind/puber sterretjes.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Voor mij het allerbeste Ellen Page-moment:
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen

Overigens vind ik die Strahovski 13 in een dozijn² zelfs... Net als het gros van de vele kind/puber sterretjes.
Liever gay, dan puberaal. Gelukkig heb ik wel wat medestanders (lekker volwassen hè
)
Zira
-
- 21 berichten
- 549 stemmen
13 in 144 is niet zo slecht, toch?
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen

Strahovski = (13 in een dozijn)² is dan waarschijnlijk dichter in de buurt van wat ik bedoel. 
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Haha, scherp. 
Maar goed, terzake: Strahovski is gewoon het eindpunt van de evolutie, daar is in wetenschappelijke kringen ook geen enkele discussie over.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ik ga zo gewoon even weer Kick Ass kijken, enkel voor Fonseca.
Arnie
-
- 1082 berichten
- 1882 stemmen
Er is al 5 dagen lang niet over Yvonne Strahovski gepraat in dit topic, onbegrijpelijk. Kan een moderator niet ingrijpen in een dergelijk geval?
Hoe dan ook is dit (529) mijn favoriete pagina geworden in het topic, Yvonne Strahovski en Lyndsy Fonseca in kleur en met bewegende beelden, op één pagina!
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Schande idd! Waar zijn de moderators wanneer je ze nodig hebt?
Ben blij dat ik Yvonne (weer) in the picture heb gebracht...geen idee hoe lang dat geleden was. Maar ik mis d'r wel. Of mis ik haar personage in Dexter?
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Page in Super is (bij momenten) best wel om warm van te worden ja.
Nu 2-in-1:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.