• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.260 series
  • 34.058 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.734 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Voortaan even de spelregels doornemen kos

Reserves komen alleen in actie als een renner uit je basisteam helemaal niet aan de Tour begint.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Met Contador hoop ik vandaag toch afscheid te nemen van de rode lantaarn...

En ik snap nog steeds niet dat ik Coquard niet had. Had hem in al m'n pooltjes

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

otherfool schreef:

Voortaan even de spelregels doornemen kos

Reserves komen alleen in actie als een renner uit je basisteam helemaal niet aan de Tour begint.

oh. Lekker veel pech dan.

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Ha, ik lach me nog dagelijks de vouwen uit de broek als ik zie hoe ik die eerste week ben doorgekomen, met de figuurlijke gele trui en al. Maar het lachen zal me waarschijnlijk binnenkort toch wel een keer vergaan, want voor in het hooggebergte vestigde ik mijn hoop op niemand minder dan Christopher Froome...

Contador ontbreekt in mijn team, dus dan maar hopen dat Fuglsang goed met zijn kopman mee kan komen en dat die kopman ook zelf goed stand kan houden. Verder zullen Van Garderen, Rui Costa en Kwiatkowski het voor me moeten doen in de bergen. Het kan daarmee nog alle kanten op, maar laat ik met het uitvallen van Froome nog maar even genieten van de koppositie, voordat ik mezelf nog serieus ga nemen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

kos schreef:

Ik ben inmiddels 5 mensen kwijt uit mn pool, maar heb niet het idee dat mn reserves punten halen of zo..

Huh? Max 4 toch maar (als je SW er ook uit ligt)?

Ik vind het wel nog steeds een bizarre regel dat je steeds meer minpunten krijgt bij het uitvallen van je renners, terwijl je al genoeg pech hebt als deze renners uitvallen - waarmee je dus al geen punten meer kan scoren.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

LuukRamaker schreef:

Ha, ik lach me nog dagelijks de vouwen uit de broek als ik zie hoe ik die eerste week ben doorgekomen, met de figuurlijke gele trui en al. Maar het lachen zal me waarschijnlijk binnenkort toch wel een keer vergaan, want voor in het hooggebergte vestigde ik mijn hoop op niemand minder dan Christopher Froome...

Contador ontbreekt in mijn team, dus dan maar hopen dat Fuglsang goed met zijn kopman mee kan komen en dat die kopman ook zelf goed stand kan houden. Verder zullen Van Garderen, Rui Costa en Kwiatkowski het voor me moeten doen in de bergen. Het kan daarmee nog alle kanten op, maar laat ik met het uitvallen van Froome nog maar even genieten van de koppositie, voordat ik mezelf nog serieus ga nemen.

Denk dat vooral Nibali niet nemen een gemiste kans is geweest (i.p.v. Contador).

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Je hebt gelijk Froome, Frank, Atapuma, Modolo. 4 stuks.

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Denk dat vooral Nibali niet nemen een gemiste kans is geweest (i.p.v. Contador).

Maar Nibali heb ik gelukkig wel (Fuglsang's kopman).

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

AHWA schreef:

Toch denk ik dat McSavah met Contador, Rodriguez en Kristoff toch nog de Tour gaat winnen. Contador zal er in de bergetappes wel bij zitten en Rodriguez zit vandaag voorop en heeft plannen.

Neuh. Purito gaat voor de bollen in plaats van ritzeges. Zie hem in deze conditie niet snel winnen op een col. Momenteel is jouw Titi tegen hem aan het strijden om de punten en is Kwiat bezig een putsch te plaatsen, met dank aan Martin. Dus je kan weer uitlopen na gisteren al met Cance. Edit: en nu kunnen we Bertje ook al afschrijven. Zie Démare ook nog wel eens te laat binnenkomen.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

kos schreef:

oh. Lekker veel pech dan.

Recht blijven is de eerste les in het wielrennen

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Contador in problemen is inderdaad een klap voor McSavah z'n jaarpool. Hoop inderdaad dat Kwiat en Voeckler vandaag iets kunnen doen. Zou mooi zijn.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wat een slagveld.

Nummer 6 uit mn pool abandon.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Symbolisch voor de pool. Rodriguez rijdt Kwiat eraf

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Maar Purito gaat het ook niet redden.

Zelfs Horner geen punten door het helpen van Costa. De Tour is beslist en in de pooltjes valt ook geen eer meer te behalen. Jammer dat er nog twee weken volgen.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Een grotere boot gaat waarschijnlijk niet meer helpen, waarde volgers, de Haai heeft zijn tanden in deze Tour gezet en lijkt niet meer los te laten. Terwijl El Pistolero in het skoekeloen zat te creperen behaalde Vincenzo Nibali zijn tweede dagsucces op de plank van de schone meiskes, de rest van de pretendenten achter zich latend. Dan was de etappe in de MoMeSubLiga wel wat spannender: El Loco en Teunnis kwamen zij aan zij over de finish en jeroen dn urste volgde op een centimeter of 2:

1 El Loco 74

. Teunnis 74

3 jeroen dn urste 72

4 Finisterra 64

. Fox McCloud 64

6 De Jantjes 60

7 MatthijsGr00t 51

8 volvolvol 50

9 mjk87 45

10 McSavah 43

Niet ver achter deze top 10 zagen we de Maillot Jaune de berg opdansen en aangezien lucdecoster een slechte dag had zit LuukRamaker op rozen tijdens de eerste rustdag: het journaille zal hem en masse op gaan zoeken. Team volvolvol en jeroen dn urste zijn - op afstand - ondertussen de naaste achtervolgers:

1 LuukRamaker 439

2 volvolvol 381

3 jeroen dn urste 376

4 lucdecoster 368

5 Fox McCloud 367

6 stinissen 354

7 AHWA 352

8 Justus18 348

9 MatthijsGr00t 340

10 McSavah 334

De MoMeSubLiga moest haar inspanning van gisteren meteen terugbetalen met een 14e plek tot gevolg, terwijl de Lanterne Rouge in handen van Pitakaas blijft met 118 punten en een serieuze achterstand op de voor hem liggende kenners: allicht kan de rustdag soelaas bieden. Graag à mercredi!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Sorry, heb even totaal geen tijd om zelfs maar iets van de Tour te zien, laat staan de pool te updaten. Morgenavond zal ik dus wellicht 4 ritten verwerken. Moest iemand zich geroepen voelen om het voordien te doen, laat maar weten, dan gooi ik het open.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik troost me maar met het feit dat je dit jaar de Tourpool helemaal niet wilt winnen.

Of zoals Johan het zei: als je dit van te voren had gezegd hadden ze je afgeschoten.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Finisterra schreef:

Sorry, heb even totaal geen tijd om zelfs maar iets van de Tour te zien, laat staan de pool te updaten. Morgenavond zal ik dus wellicht 4 ritten verwerken. Moest iemand zich geroepen voelen om het voordien te doen, laat maar weten, dan gooi ik het open.

Ik kan het in de loop van de dag eventueel wel verwerken. Hoe werkt het? Op welke tabbladen moet ik wat verwerken?

mjk87 (moderator films)

• 14552 berichten
  • 4532 stemmen

starbright boy schreef:

2010: Spanje won het WK, Spanje won Wimbledon, Spanje won (voor de twijfelachtige uitsluiting) de Tour

2014: Spanje vliegt vroeg uit het WK, Nadal is op Wimbledon al naar huis, zal Contador ook gaan tegenvallen?

Wel...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Etappe 8 Tour:

1. MatthijsGr00t 155

2. Finisterra 83

3. McSavah 81

Etappe 9 Tour:

1. LuukRamaker 105

2. AHWA 84

3. Montorsi 70

Etappe 10 Tour:

1. Finisterra 179

2. MatthijsGr00t 170

3. LuukRamaker 60

Geel:

1 david bohm 695

2 AHWA 683

3 LuukRamaker 650

Jaarstand:

1 AHWA 4840

2 McSavah 4805

3 Finisterra 4349

4 david bohm 4176

5 Knisper 3634

6 LuukRamaker 3368

7 Pitakaas 3344

8 Montorsi 3289

9 MatthijsGr00t 3260

10 otherfool 2373

11 Outsiders 1418

Bedankt, MatthijsGr00t voor het aanbod, maar had dus zelfs geen tijd om op MM te kijken. Vanaf nu zal het wel weer wat vlotter gaan. In het weekend hoop ik eindelijk terug wat koers te zien. Best jammer dat de Tour zo gedecimeerd is...

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Bedankt Fini. Gedecimeerd, maar het biedt jouw wel mogelijkheden om mij binnenkort voorbij te steken In de Vuelta ga jij sowieso helemaal los en verzeker jij je van de jaarwinst, daar durf ik wel wat op te leggen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ja, het hebben van een grote Tour-ploeg gaat mij in de Vuelta natuurlijk de kop kosten. Hopelijk kan ik met de najaarsklassiekers de schade beperkt houden. We zullen zien.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Pf, ik heb besloten niet meer mee te doen met zulke pools volgend jaar.

Nu ook Talansky gaat afstappen wordt het wel erg zielig haha.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Wel gunstig voor Slagter en mijn jaarpool. Hopelijk kan Slagter iets laten zien.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Talansky. Sportpools heb ik al opgegeven, maar bij m'n andere pool sta ik bovenaan - al moet Talansky daar o.a. het verschil voor me maken.

Sowieso pijnlijk om te zien hoe hij jankend op zijn fiets zit (toch ook wel mooi...) Hopelijk rijdt hij uit - binnen de tijd - en richt hij zich op een dagwinst, over een week ofzo.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Slagter heeft gewoon niet meer de vorm van het voorjaar, helaas.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Mooi dubbelslag voor LuukRamaker vandaag met Gallopin en Gerrans!

Etappe 11 Tour:

1. LuukRamaker 150

2. Knisper 95

3. otherfool

Geel:

1 LuukRamaker 800

2 david bohm 729

3 MatthijsGr00t 700

Jaarstand:

1 AHWA 4854

2 McSavah 4805

3 Finisterra 4355

4 david bohm 4210

5 Knisper 3729

6 LuukRamaker 3518

7 Pitakaas 3391

8 MatthijsGr00t 3321

9 Montorsi 3319

10 otherfool 2453

11 Outsiders 1418

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

0 punten weer in zo'n heuveletappe. Jammer dat Coquard er net niet aan kon blijven hangen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

14 punten vandaag. Jammer dat al twee dagen Kwiat in de aanval gaat, maar dan tegen het einde net niet genoeg overhoudt. Misschien later in de Tour nog. Hopelijk kan Slagter ook nog wat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.