134.907 gebruikers | 85.730 films | 31.053 regisseurs | 3.508.656 berichten | 4.930.930 stemmen

Movie Minutes

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 25 februari 2012, 11:07 uur
Minotaures schreef:
Ik geloof dat het alleen gebeurde bij de oude stickers. De nieuwe zijn makkelijk. Als je er één wegkrast, kan je via de klantenservice een nieuwe code krijgen (moet je wel de mislukte sticker inscannen of een foto van maken en als bijlage meesturen).

Ok dankjewel voor je antwoord

bericht [permalink] geplaatst op 19 maart 2012, 15:52 uur
davincstyle schreef:
Deze codes werken allemaal nog !

TFAAJJNFPL
MMMG7WN0JM
MMMPTJWEFA
TFAJCYNXQY
TFAMPSLAEG
TFAR4FG6GY
ACT4UNWTSHZ
ACT3HCECE8S
ACT3F7SPLQA
ACT3MTK6UM8

kappeuter
(moderator)
bericht [permalink] geplaatst op 2 april 2012, 17:17 uur
Erg jammer dat er geen klassieke Disney films of recente Pixar titels bij het huidige aanbod zitten.
Er zit al een hele tijd niets interessants voor me bij.

bericht [permalink] geplaatst op 2 april 2012, 18:58 uur
Ik weet het. Het is inderdaad jammer. Ik zou er dan zeker een paar bestellen. Ik heb net The Chronicles of Narnia 1 (Blu-ray) en The Village besteld.

bericht [permalink] geplaatst op 9 april 2012, 17:54 uur
ze geven weer een gratis code weg op facebook MMMKSRDMCQ. gebruik ze voor dinsdag

bericht [permalink] geplaatst op 9 april 2012, 18:01 uur
Top, the flash! Die van davincstyle werken ook nog voor het grootste gedeelte.

Jammer dat je verzendkosten moet betalen voor de dvd's, is het dus niet geheel gratis. Moet ik maar in één keer een hele rits aan dvd bestellen, anders bespaar ik niet veel geld uit als je het vergelijkt met een 5 voor €5 actie ofzo.

bericht [permalink] geplaatst op 9 april 2012, 18:32 uur
Dankjewel! Net de code die ik nog nodig had. Mercikes!

bericht [permalink] geplaatst op 9 april 2012, 19:18 uur
dank u, The Flash, kan nu eindelijk Ghost Whisperer Seizoen 1 bestellen!

bericht [permalink] geplaatst op 9 april 2012, 20:10 uur
@lefgozer
ik vind vijf dvd's of series voor 8.5 postkosten naar belgie geen prijs en nederland is zelfs minder
@ ibendb is ghostwisperer een leuke serie of weet ge dat niet?

bericht [permalink] geplaatst op 9 april 2012, 20:54 uur
Dat is echt een mooie serie. Ik heb al een paar afleveringen gezien en ik ben echt geboeid.

bericht [permalink] geplaatst op 10 april 2012, 14:43 uur
Ik heb hier een dvd liggen waar die de code niet van pakt, moet ik dan een mailtje met een foto sturen?
Ook heb ik nog een dvd waarbij je echt nauwelijks kan krassen tot je daadwerkelijk de code ziet.

bericht [permalink] geplaatst op 10 april 2012, 14:52 uur
Ja, gewoon een mailtje sturen naar de klantenservice met een foto van de sticker erbij. Ik heb dit ook al drie keer meegemaakt en het is best irritant.

bericht [permalink] geplaatst op 10 april 2012, 15:35 uur
kappeuter schreef:
Erg jammer dat er geen klassieke Disney films of recente Pixar titels bij het huidige aanbod zitten.

Ja ze hadden vroeger wel heel veel pixar films maar die zijn er jammer genoeg uitgehaald. Denk aan Monters en co, Ratatouille, geloof ook Wall-E en hoop disney films (geen klassiekers)

Lefgozer schreef:
Top, the flash! Die van davincstyle werken ook nog voor het grootste gedeelte.

Jammer dat je verzendkosten moet betalen voor de dvd's, is het dus niet geheel gratis. Moet ik maar in één keer een hele rits aan dvd bestellen, anders bespaar ik niet veel geld uit als je het vergelijkt met een 5 voor €5 actie ofzo.

Ik denk dat het bedrijf dan verlies maak als ze ook nog de verzendkosten moeten betalen!
Graag gedaan voor de codes!

bericht [permalink] geplaatst op 25 april 2012, 0:25 uur
Ik zag net dat er enkele nieuwe titels in de shop staan, waaronder Pirates of the Caribbean:
On Stranger Tides
.

bericht [permalink] geplaatst op 17 mei 2012, 17:32 uur
Net 2 titels besteld: pirates of the caribbean 4 on stranger tides (blu-ray) en the chronicles of narnia 1 the lion the witch and the wardrobe (blu-ray). Mijn eerste blu-ray films!
Hoopte nog wat gratis codes tegen te komen, maar er werken er geen meer...

bericht [permalink] geplaatst op 17 mei 2012, 19:10 uur
2 dagen geleden ook 2 Blu-ray's besteld. Ik moet weer codes sparen, want heb nu minder dan 300 punten.

bericht [permalink] geplaatst op 17 mei 2012, 19:52 uur
kappeuter schreef:

davincstyle schreef:
Ja ze hadden vroeger wel heel veel pixar films maar die zijn er jammer genoeg uitgehaald. Denk aan Monters en co, Ratatouille, geloof ook Wall-E en hoop disney films (geen klassiekers)

heb toen de tekenfilms er nog instonden wall e bestelt er heeft toen ook pinochio ingestaan en dat is een klassieker en sneeuwwitje dacht ik. hebben ze eigenlijk ooit gezegd waarom ze die tekenfilms eruit hebben gedaan??
wil eigenlijk dat ze eens the lion king 3d of bella en het beest erin zetten of dat ze de niuewe marvel films eens in de shop zetten zoals captain america of nadat avengers op dvd is ook in de shop tevoorschijn komt.

bericht [permalink] geplaatst op 17 mei 2012, 21:12 uur
Dat zou ik ook erg prettig vinden. 3,75 per 2 Blu-ray's scheelt wel dan ze in de winkel voor minimaal 14,99 per nieuwe titel aan te schaffen.